2

ایجاد مجتمع های فرهنگی ــ هنری در هریک از استانهای کشور

  • کد خبر : 25260
  • ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷

وزارتخانه هایی مثل آموزش و پرورش با مخاطبان خودشان در یک ریل تعریف شده ای به اسم مدرسه روبرو هستند که همه دانش آموزان را حتما در آنجا ملاقات می کنند

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان از ایجاد دو مجتمع فرهنگی ــ هنری در هریک از استانهای کشور خبر داد.

سید باقر پیشنمازی افزود: پیش از این در سطح استانها دفاتر سازمان ملی جوانان با تعداد کمی نیرو که ساماندهی امور جوانان را به عهده داشت فعالیت  می کردند و مصوبات خود را برای اجرا به دستگاههای دیگر ابلاغ می کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون اگر قرار باشد وزارت ورزش و جوانان خود عامل اجرایی باشد باید در شهرستانها هم مستقر شود، افزود: بنابراین در شهرستانها مدیر ورزش و جوانان خواهیم داشت و بدنبال آن باید فرصتهایی را تعریف کنیم که بتوانیم جوانان را ملاقات کنیم به همین دلیل بنا داریم مجتمع های فرهنگی و هنری جوانان را در شهرستانها تاسیس کنیم.

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارتخانه هایی مثل آموزش و پرورش با مخاطبان خودشان در یک ریل تعریف شده ای به اسم مدرسه روبرو هستند که همه دانش آموزان را حتما در آنجا ملاقات می کنند یا وزارت علوم، مخاطبان خود یعنی دانشجویان را در ریل دانشگاه ملاقات می کنند ولی برای وزارت ورزش و جوانان در بخش عملیاتی هنوز تعریف نشده است که در چه ریلی جوانان را ملاقات کند.

پیشنمازی با بیان اینکه پیش از انقلاب مجتمع هایی به نام خانه جوانان هلال احمر یا کاخ جوانان وجود داشت، اظهار کرد: حوزه معاونت فرهنگی و تربیتی پیشنهادی ارائه کرده مبنی بر اینکه با در نظر گرفتن اعتبارات خاص در بودجه ۱۳۹۱ فعلا برای سال آینده دو مجتمع فرهنگی و هنری در هر استان دیده شود.

افق – مهر -وی با بیان اینکه مدل این مجتمع ها را وزارت ارشاد در استانها ساخته است، گفت: مجتمع های فرهنگی- هنری شامل آمفی تئاتر، کتابخانه، سالن هنرهای تجسمی و نقاشی، برخی آموزشهای مهارتی و… است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25260

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر