2

هر دانشمندی که بخواهد به برنامه هسته ای ایران کمک کند در امان نخواهد بود

  • کد خبر : 25278
  • ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸

“در مواقعی شاهد بودیم دانشمندان ایرانی که روی برنامه هسته‌ای این کشور کار می‌کردند کشته شدند؛ صادقانه بگویم که این موضوع بسیار کار جالبی است.”

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: هر دانشمند روسی ، کره ای و ایرانی که بخواهد به برنامه هسته ای ایران کمک کند در امان نخواهد بود.

خبرگزاری فارس: نامزد ریاست جمهوری آمریکا: هر دانشمندی به برنامه هسته ای ایران کمک کند در امان نیست + فیلم

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «بیزینس اینسایدر»، “ریک سنتروم” نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواهان در کمپین خود در«کارولینای جنوبی» اظهار داشت: “در مواقعی شاهد بودیم دانشمندان ایرانی که روی برنامه هسته‌ای این کشور کار می‌کردند کشته شدند؛ صادقانه بگویم که این موضوع بسیار کار جالبی است.”

«سنتروم» افزود: “فکر می‌کنم باید پیامی شفاف به دانشمندان روسیه، کره شمالی و ایران بدهیم که اگر بخواهند به برنامه ایران جهت دستیابی به بمب کمک کنند، در امان نخواهند بود.”

* «سنتروم» کیست؟

ریچارد جان ریک سنتروم سناتور اسبق آمریکا از ایالت پنسیلوانیا است. او عضو حزب جمهوری‌خواه است و رئیس مجمع جمهوری‌خواهان سنا، سومین شغل در رهبری یک حزب در سنا، بوده است.

سنتروم به عنوان محافظه‌کاری اجتماعی و مالی شناخته شده است. او به خاطر موضع خود در مورد حمله آمریکا به عراق، امنیت ملی، طراحی هوشمند، مسئله همجنس‌بازان و موضوع «تری شیاوو» شناخته شده است.

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سنای آمریکا در سال ۲۰۰۶ با نتیجه ۴۱% به ۵۹% مغلوب «باب کیسی»، نامزد حزب دموکرات شد. این بزرگ‌ترین شکست یک سناتور مشغول به کار از سال ۱۹۸۰ بوده است.

وی  عضو ارشد مرکز «کردارشناسی و سیاست عمومی» در واشنگتن و نویسنده شبکه «فاکس نیوز» است. او اکنون به دنبال ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۲ است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25278

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یعنی نوکر فاکس نیوز دیگه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر