1

دلیل اصلی عدم پخش آیتم جنجالی برنامه نود ؟! + تصویر

  • کد خبر : 260816
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۴۸

فروغی رسما از دستور دولت برای عدم پخش این آیتم خبر داده که در این صورت باید برای مسئولان تاسف خورد که اجازه افشای حقایق و فساد موجود را از متولیان رسانه سلب کرده است. نکته جالب موضع گیری رسانه های نزدیک به دولت علیه این اتفاق بوده است!

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

اختصاصی | مدیر شبکه سوم سیما اعلام کرد اجازه پخش آیتم مربوط به تبانی نساجی مازندران در اختیار آنها نیست!
تلگرام ورزش 11

ورزش ۱۱ – سه هفته ای می شود که عادل فردوسی پور و تیمش، آیتمی ویژه برای موضوع تبانی در جهت صعود نساجی به لیگ برتر تهیه کرده اند. موضوعی که مورد اعتراض جدی مسئولین خونه به خونه بابل، رقیب مستقیم این تیم در راه صعود به لیگ برتر نیز بوده است.

در دو هفته اول فردوسی پور در برنامه خود ضمن عذرخواهی از بینندگان برنامه، قول داد هفته بعد این آیتم آماده پخش شود یا به نوعی اجازه پخش آن صادر شود. موضوعی که اتفاق نیافتاد و کارد را به استخوان عادل رساند. مجری توانمند صدا و سیما در آخرین برنامه خود در اعتراض به عدم اجازه پخش این برنامه در حالی برنامه خود را به پایان رساند که هنوز ۳۰ دقیقه از وقت زنده او باقی مانده بود و اعلام کرد دیگر حتی روی عذرخواهی از مردم را ندارد! اتفاقی که تنها در زمان هایی رخ می دهد که این مجری قصد دارد اعتراض خود را به گوش مسئولان رده بالا برساند.

 

نساجی - خونه به خونه
نساجی – خونه به خونه

در چنین قابی، در حالی که انگشت اتهام همه به سوی مسئولین شبکه سوم سیما نشانه رفته بود. مدیر این شبکه نیز پس از چند روزی بردباری با انتشار متنی در فضای مجازی از دخالت دولت و مسئولین رده بالای آن در سطوح مختلف خبر داد. فروغی رسما از دستور دولت برای عدم پخش این آیتم خبر داده که در این صورت باید برای مسئولان تاسف خورد که اجازه افشای حقایق و فساد موجود را از متولیان رسانه سلب کرده است. نکته جالب موضع گیری رسانه های نزدیک به دولت علیه این اتفاق بوده است!

 

پست مدیر شبکه سوم سیما
پست مدیر شبکه سوم سیما

 

با توجه به حساسیت و فشار مسئولین رسمی کشور برای عدم افشای این ماجرا، می توان حدس زد صعود نساجی به لیگ برتر پس از سالها کاملا مشکوک و غیر قانونی بوده است زیرا ترس از فاش شدن ((زد و بند های بین تیم ها)) در هفته آخر لیگ آزادگان و ((به هم ریختن اوضاع فوتبال کشور))موجب شده تا صدا و سیما نیز به ناچار اجازه پخش این آیتم را به تهیه کننده برنامه نود ندهد . به این ترتیب شاهد این هستیم که بار دیگر بر فساد موجود در فوتبال کثیف ایران درپوش گذاشته شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260816

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر