2

عقب نشینی تدریجی قیمت دلار در بازار آزاد همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 26154
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴

هجوم مردم برای فروش ارز و سکه امروز پنجشنبه در بازار ارز و سکه تهران مشهود است

دلار امروز پنجشنبه در حالی در بازار آزاد صبح به ۱۹۰۰ تومان و ظهر به ۱۷۳۰ تومان کاهش یافت که صرافان ارز ارزان ۱۴۰۰ تومانی نمی‌فروشند و دلالان هم در اطراف میدان فردوسی جولان می‌دهند.

عقب نشینی تدریجی قیمت دلار در بازار آزاد همچنان ادامه دارد به طوری که این نوع ارز امروز پنجشنبه صبح با نرخ ۱۹۰۰ تومان و ظهر با نرخ ۱۷۳۰ تومان دست به دست می‌شود. دلار دوشنبه هفته جاری تا ۲هزار و ۲۰۰ تومان بالا رفته بود.

اطراف میدان فردوسی که مرکز ارزفروشان تهران است، امروز پنجشنبه مملو از دلالانی است که قرار بود بانک مرکزی با همکاری نیروی انتظامی آنان را از بازار جمع‌آوری کنند!

رئیس کل بانک مرکزی که روز تعطیل یکشنبه برای سرکشی به بازار ارز رفت و با کرکره پائین صرافی‌ها مواجه شد، اگر صبح تا ظهر امروز پنجشنبه به این بازار می‌رفت، تعداد زیادی از دلالان را می‌دید که خیلی راحت‌تر از همیشه در حال فعالیت بوده و هستند. دلالان، دلار را از مردم ۱۶۰۰ تومان خریداری می کنند.

صرافان هم درحالی نرخ دلار ۱۴۰۰ تومان را بر روی تابلوی فروش خود نوشته اند که هیچ دلاری با این نرخ فروخته نمی شود و معلوم نیست بانک مرکزی چرا با این تخلف آشکار صرافان برخورد نمی‌کند.

هجوم مردم برای فروش ارز و سکه امروز پنجشنبه در بازار ارز و سکه تهران مشهود است، ضمن اینکه بانک مرکزی نرخ دلار مرجع را ۱۱۲۹ تومان تعیین کرده است.

مهر – کارشناسان بازار ارز و سکه معتقدند وعده بانک مرکزی برای تک نرخی کردن نرخ ارز تا ۴۸ ساعت آینده – شنبه هفته آینده- بر بازار ارز سکه تاثیر گذار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26154

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر