2

مهابادی: استعفایم از شهرداری با هماهنگی هیات مدیره بود

  • کد خبر : 271859
  • ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: حضورم در فجر مایه افتخار است و امیدوارم بتوانم این تیم رابه جایگاه واقعی‌اش که همان حضور در لیگ برتر است برسانم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: حضورم در فجر مایه افتخار است و امیدوارم بتوانم این تیم رابه جایگاه واقعی‌اش که همان حضور در لیگ برتر است برسانم.

مهابادی: استعفایم از شهرداری با هماهنگی هیات مدیره بود

داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی گفت:بعد از اینکه شرایط کاری در باشگاه شهرداری ماهشر مهیا نبود از این تیم استعفا کردم و با مسئولان فجر شهید سپاسی وارد مذاکره شدم و بعد از بررسی پیشنهاد و توافق  با مدیران این باشگاه به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم. حضورم در این تیم باعث افتخار است و امیدوارم بتوانم با کمک خداوند و حمایت مدیران باشگاه و تماشاگران شیرازی به این تیم کمک  و این تیم رابه جایگاه واقعی اش که همان حضور در لیگ برتر است برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که در نیم فصل قصد تقویت تیم را دارد یا خیر گفت: بله، با هماهنگی مدیریت باشگاه درصدد هستیم بتوانیم چند بازیکن جدید جذب کنیم.

 سرمربی فجر شهید سپاسی در مورد دستیاران خود در این تیم گفت: ما سعی کردیم اسماعیل زارع که این تیم را در اوآخر نیم فصل در لیگ هدایت می‌کرد را به عنوان آنالیزور حفظ کنیم  و نجفی  را  به عنوان مربی دروازه‌بانان انتخاب،  و همچنین صادقی، غلام‌زاده و ساسانی دیگر دستیاران من در فجر هستند.

مهابادی در خصوص اینکه داریوش گنجی‌پور مدیرعامل شهرداری ماهشهر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که مهابادی با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند از این تیم جدا شود،گفت: استعفای من از همان ابتدا با هماهنگی رفیعی زاده و هیات مدیره باشگاه شهرداری بوده است و حتی آنها در ادامه برای من آرزوی موفقیت کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=271859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر