3

بازیکن سابق پرسپولیس، شاه‌ماهی امروز نقل‌وانتقالات

  • کد خبر : 274563
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

البته بسیاری از باشگاه‌ها برای جبران نقاط ضعف خود دست به خرید‌های زمستانی زده‌اند، پس از  قیل‌وقالی که تیم‌هایی چون پرسپولیس و تراکتورسازی در روزهای ابتدایی بازشدن نقل‌وانتقالات به راه انداختند

محسن مسلمان

اختصاصی/ گل‌ساز ترین هافبک لیگ برتر این روزها فیلش یاد تهران کرده است.
 در روزهایی که برگزاری جام ملت‌های آسیا تمامی توجهات را در قاره سبز به خود منعکس کرده است، تیم‌های لیگ برتری با برگزاری اردوهای داخلی و خارجی به فکر شروعی قدرتمند در نیم‌فصل دوم هستند.

البته بسیاری از باشگاه‌ها برای جبران نقاط ضعف خود دست به خرید‌های زمستانی زده‌اند، پس از  قیل‌وقالی که تیم‌هایی چون پرسپولیس و تراکتورسازی در روزهای ابتدایی بازشدن نقل‌وانتقالات به راه انداختند،  این روزها حضور نیافتن محسن مسلمان در تمرینات ذوب آهن کمی جو را متشنج کرده و برخی رسانه‌ها از پایان همکاری مهندس لیگ برتر با باشگاه ذوب آهن خبر می‌دهند.

مسلمان

بازیکن محبوب سرخ‌های پایتخت پس از این که با برانکو به مشکل خورد، مجبور به ترک تیم محبوبش شد و در روزهایی که امید نمازی سرمربی سبزها بود، روزگار خوشی را در اصفهان سپری می‌کرد. به دلیل سابقه‌ همکاری مسلمان و منصوریان به نظر نمی‌رسد که حضور نیافتن او در تمرینات ذوب دلایل فنی داشته باشد و این احتمال وجود دارد که اختلاف او با آذری، فانتزی باز ترین هافبک لیگ را رو به روی درهای خروجی باشگاه قرار داده است.

حالا با شرایطی که مسلمان پیدا کرده کم‌کم گمانه‌زنی‌ها در خصوص تیم آینده او شروع شده است و برخی مانبع آگاه از یکی از تیم‌های تهرانی به عنوان مقصد احتمالی او نام می‌برند. از بین تیم‌های تهرانی سایپا بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن مسلمان دارد.

چرا که این بازیکن تا وقتی که برانکو در پرسپولیس است باید قید تیم سابقش را بزند، هواداران استقلال نیز به خاطر حضور او در تیم رقیب و شادی گل‌های جنجالی به خون او تشنه هستند. می‌ماند دو تیم سایپا و پیکان دارند باید تیم نارنجی پوش را در اولویت قرار داد.

برانکو و مسلمان

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر