2

سردار حسین اشتری: روحیه ولایتمداری، رمز موفقیت نیروهای مسلح است

  • کد خبر : 274713
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

فرمانده ناجا، رمز موفقیت سردار فضائلی را تقوای الهی، عشق به اهل بیت (ع) و توکل به خداوند و عامل به دانش و تخصص خود عنوان کرد و گفت: ما هم باید راه این فرمانده بزرگوار را دنبال کنیم.

سردار اشتری فرمانده ناجا

فرمانده نیروی انتظامی، روحیه ولایت‌مداری را رمز موفقیت نیروهای مسلح عنوان کرد.

افق نیوز به نقل از اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در مراسم یادبود مرحوم سردار سرتیپ پاسدار احمد فضائلی – فرمانده سابق دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران که با حضور مقامات لشکری و کشوری در حسینیه بنی فاطمیه اصفهان برگزار شد، گفت: سردار فضائلی، فرمانده‌ای شجاع، با اخلاص، متعهد، متدین، ولایتمدار و دانشمند بود و من ضایعه درگذشت وی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده آن بزرگوار، همه همکاران و دوستانش تسلیت می‌گویم.

وی، سردار فضائلی را الگو و اسوه‌ای برای همه پاسداران، دوستان و همکاران وی و همه نیروهای مسلح دانست و گفت: او قبل از انقلاب در خدمت امام خمینی (ره) بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز از اعضای اصلی شورای عالی سپاه و از افراد مؤثر در تشکیل سپاه پاسداران به شمار می‌رفت.  همچنین نقش بسیار مهمی در آموزش نیروهای مسلح داشت که حاصل زحمات ایشان فرماندهان و مدیران بزرگی است که در سطح نیروهای مسلح در خدمت هستند.

فرمانده ناجا، رمز موفقیت سردار فضائلی را تقوای الهی، عشق به اهل بیت (ع) و توکل به خداوند و عامل به دانش و تخصص خود عنوان کرد و گفت: ما هم باید راه این فرمانده بزرگوار را دنبال کنیم.

سردار اشتر، با بیان اینکه سردار فضائلی همیشه پیرو فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بود، گفت: روحیه ولایتمداری، رمز موفقیت همه نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: توصیه من به جوانان عزیز شاغل در نیروهای مسلح این است که زندگی این گونه فرماندهان را الگوی خود قرار داده و راه آن‌ها را ادامه دهند تا ان‌شاء‌الله بتوانیم به یاری خداوند متعال پرچم این نظام مقدس را به دست پربرکت امام عصر (عج) بسپاریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر