1

۸ روزدیگر در ونزوئلا انتخابات نشود، «گوایدو» را به رسمیت می‌شناسیم

  • کد خبر : 274911
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

نماینده فرانسه در شورای امنیت درباره دومین اولیوت کشورش در خصوص ونزوئلا گفت: بحران کنونی در ونزئلا باید پایان یافته و ثبات به منطقه ای که به دلیل ترژادی انسانی در این کشور دچار مشکلاتی شده است، بازگردد.

۸ روزدیگر درونزوئلا انتخابات نشود، «گوایدو» را به رسمیت می‌شناسیم

نماینده فرانسه در شورای امنیت بدون اشاره به ۱۱ هفته پیاپی اعتراضات مردمی در سراسر فرانسه در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: ۸ روزدیگر در ونزوئلا انتخابات نشود، «گوایدو» را به رسمیت می‌شناسیم.

به گزارش افق نیوز، نماینده فرانسه در شورای امنیت سازمان ملل در نشست کنونی این نهاد که بنا به درخواست آمریکا و به منظور بررسی اوضاع جاری در ونزوئلا در حال برگزاری است در سخنانی مداخله جویانه در امور داخلی این کشور ادعا کرد: پاریس از آزادی های مردمی در ونزوئلا حمایت می کند!

نماینده فرانسه در شورای امنیت سازمان ملل بدون اشاره به سرکوب شدید ۱۱ هفته تظاهرات های مردمی در سراسر فرانسه موسوم به اعتراضات «جلیقه زردها» گفت: ونزوئلا ۳ سال است که در بحران به سر می برد!

وی در اظهاراتی عوام فریبانه گفت: ۲ موضوع در این خصوص برای پاریس و ماکرون (رئیس جمهوری فرانسه) دارای اهمیت و اولویت است: اول، احترام به خواسته مردم ونزوئلا. همانطور که ماکرون گفت دموکراسی باید به ونزوئلا برگردد! اتحادیه اروپا هم از دست یابی به راه حلی که منشعب از توافقی بر اساس گفتگوها برای حل و فصل بحران کنونی باشد، حمایت می کند. فرانسه از مقامات ونزوئلا می خواهد تا از مجلس ملی این کشور حمایت کند و به آن احترام بگذارد. اگر تا ۸ روز دیگر انتخابات اعلام نشود، فرانسه «خوان گوایدو» را به‌عنوان رئیس‌جمهوری به‌ رسمیت خواهد شناخت.

نماینده فرانسه در شورای امنیت درباره دومین اولیوت کشورش در خصوص ونزوئلا گفت: بحران کنونی در ونزئلا باید پایان یافته و ثبات به منطقه ای که به دلیل ترژادی انسانی در این کشور دچار مشکلاتی شده است، بازگردد.

دیپلمات فرانسوی در ادامه مدعی شد: فرانسه و اتحادیه اروپا از کاهش آلام مردم ونزوئلا حمایت می کنند. فرانسه از آزادی و نهادهای دموکراتیک در این کشور حمایت می کند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر