2

پیمان اکبری: تماشاگران نباید به بازیکن کلیدی من فحش بدهند

  • کد خبر : 275044
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم من جا دارد که خیلی بهتر از این‌ها بازی کند، ولی مشکلاتی که ما از ابتدای فصل با آن درگیر بودیم فرصت ارائه نمایش بهتر را به بازیکنانم نداده است.

به گزارش افق نیوز، پیمان اکبری در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل کاله در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: کاله تیم بسیار خوبی است و جایگاه مناسبی در جدول دارد. آنها والیبال را به خوبی اجرا می‌کنند و من خوشحالم که امروز توانستیم این تیم را ۳ بر یک شکست دهیم.

وی ادامه داد: تیم من جا دارد که خیلی بهتر از اینها بازی کند، ولی مشکلاتی که ما از ابتدای فصل با آن درگیر بودیم فرصت ارائه نمایش بهتر را به بازیکنان من نداده است. تغییراتی که در مدیریت ارشد شرکت سایپا ایجاد شد باعث شد که ما نتوانیم به مشکلات مالی تیم سر و سامان بدهیم، به همین خاطر بازیکنان ما دریافتی آنچنانی از ابتدای فصل نداشتند که امیدوارم این مسئله هرچه زودتر حل شود.

اکبری در مورد حاشیه‌های بازی و توهین تماشاگران آملی به حمزه زرینی گفت: این کار اصلاً خوب نیست که تماشاگران حریف روی بازیکن کلیدی یک تیم تمرکز کنند و مرتب به او فحش و ناسزا بدهند. بهتر است که ناظر داوری در این موارد از جای خود بلند شود و همه حوادث را به دقت مشاهده کند. متأسفانه در تهران کمترین تعداد تماشاگر به سالن‌ها می‌آیند، ولی بیشترین تعداد نیروهای ویژه و امنیتی در سالن‌ها حضور دارند. در همه جای ایران به تیم ما توهین می‌شود که این مسئله خوشایندی برای والیبال کشور نیست.

سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد لزوم وجود ویدیوچک در لیگ برتر گفت: استقرار ویدیوچک در لیگ باید از شهرستان‌ها آغاز شود، چون در شهرستان‌ها داوران خط نمی‌توانند به داوران اصلی بازی کمک کنند، به همین خاطر وقتی داور اصلی رأی داور خط را لغو می‌کند تماشاگران به او توهین می‌کنند. باید فکری اساسی برای این مسئله کرد.

وی در پایان گفت: ما در همه جای ایران میهمان هستیم و از امتیاز میزبانی کوچک‌ترین بهره‌ای نبرده‌ایم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر