2

کی‌روش: در کلمبیا هم مثل ایران کادر بومی خواهم داشت/ اصول کاری من بر پایه تعهد بنا شده است

  • کد خبر : 275944
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا به آینده‌اش در این کشور خوشبین است.

کی‌روش: در کلمبیا هم مثل ایران کادر بومی خواهم داشت/ اصول کاری من بر پایه تعهد بنا شده است

به گزارش افق آنلاین ، کارلوس کی‌روش در اولین کنفرانس خبری پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا، چشم‌انداز آینده‌اش در جمع زردها را مثبت خواند.

او که با قراردادی ۳ ساله  سرمربی کلمبیا شد، اظهاراتش در کنفرانس خبری را این‌گونه شروع کرد: از  ابراز علاقه  و اعطای  این فرصت به خودم، متشکرم. به مردم کلمبیا احترام می‌گذارم. قول می‌دهم  بهترین عملکردم را  اینجا ارائه خواهم داد. امروز کلمبیا شهرت فوتبالی فوق‌العاده‌ای دارد و من از این میراث مراقبت خواهم کرد. مهم‌ترین مساله، حفظ شرایط خوب کنونی و تلاش برای بهتر کردن تیم است.  داشتن آرزو، قدم اول موفقیت تلقی می‌شود.اصول مربیگری من تعهد به تیم است. ما اعضای کلمبیایی در تیم ملی خواهیم داشت؛ همان‌گونه که  در ایران و آفریقای جنوبی چنین روالی حاکم بود. به زودی رسما دستیارانم را معرفی خواهم کرد. اتحاد و همدلی اساس کار ما خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در ادامه افزود: هنر پیروزی موضوع مهمی است. شما باید به میدان بروید و از هدفمند بودن برای پیروزی لذت ببرید. این سبک من است. برای این‌که این پیراهن را در بالاترین جایگاه قرار دهید، باید تلاش کنید. فقط یک چیز در ذهنم دارم؛ تلاش برای بردن. ضروری است تا در روزهایی غیر ملی  هم تیم ملی را آماده کنیم. رودریگس، فالکائو و اوسپینا پایه‌ها و ستون‌های کلمبیا هستند. ما باید بر روی این میراث تکنیکی که سرمربی قبلی بر جای گذاشته، کار کنیم و آن را ارتقا دهیم. رویای ما قهرمانی است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275944

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر