3

فرگوسن:سوارز پایش را از فوتبال انگلیس کنار بکشد

  • کد خبر : 27679
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰

من با پاتریس امروز صبح صحبت کردم و او گفت که با سوارز دست می دهد چون چیزی ندارد که به خاطر آن شرمنده باشد

به گزارش دیلی میل، سرمربی خشمگین منچستریونایتد سوارز را متهم کرد که با این کار خود خطر شورش و آشوب را در ورزشگاه پر ریسک اولدترافورد افزایش داد.

سوارز مهاجم لیورپول پیش از دیدار با منچستریونایتد حاضر به دست دادن با پاتریس اورا شاکی خود نشد.

هنگامی که سوارز اورا را نادیده گرفت این بازیکن سیاه پوست با خشم ساعد او را گرفت ولی قبل از آنکه نزاعی میان این دو آغاز شود داور آنها را از هم جدا کرد.

در پایان نیمه نخست ، پس از آنکه داور بر سوت پایان بازی دمید سوارز با عصبانیت توپ را به سمتی پرتاب کرد که ممکن بود برخی از توپ جمع کن ها را مصدوم کند.

‘کنی دالگلیش’ سرمربی لیورپول در یک مصاحبه تلویزیونی تلاش کرد از سوارز دفاع کند و پس از آن هم به شرطی حاضر به شرکت در برنامه ‘ مسابقه روز’ تلویزیون بی بی سی شد که از او درباره سوارز سوالی پرسیده نشود.

ولی فرگوسن در شماتت بازیکن اروگوئه ای لیورپول تردید نکرد و گفت: نمی توانم این مساله را باور کنم. او لیورپول را رسوا کرده و آنها هم باید او را دور بیندازند.

سرمربی منچستریونایتد افزود: من با پاتریس امروز صبح صحبت کردم و او گفت که با سوارز دست می دهد چون چیزی ندارد که به خاطر آن شرمنده باشد و اکنون به دنبال همبستگی و اتحاد است ولی سوارز همکاری نکرد.

وی گفت: او ( سوارز) باشگاه لیورپول را خوار و خفیف کرد و بازیکنانی مثل او نباید اجازه داشته باشند بار دیگر در لیورپول بازی کنند. کار او در تاریخ باشگاه می ماند. اقدام او ممکن بود که به یک شورش در ورزشگاه منجر شود. من واقعا از او مایوس شدم.

دالگلیش پیش تر گفته بود که سوارز با اورا دست خواهد داد ولی این بازیکن درست عکس پیش بینی سرمربی خود عمل کرد. فرگوسن آشکارا آزرده خاطر نشان می داد . او گفت: هشت جلسه محرومیت برای یک بازیکن سنگین است که آن هم نتیجه شکایت پاتریس است. آنها ( لیورپول) شانس حضور در رقابت های اروپایی را به همین خاطر از دست داده اند.

سرمربی منچستریونایتد اضافه کرد: نژادپرستی موضوعی کلان و مهم است ولی ما باید از این مرحله عبور و به سمت جلو حرکت کنیم نه روزهایی که به بازیکنی چوئن ‘جان بارنز’ موز پرتاب می شد.

حتی پیش از برخورد این دو بازیکن فضای ورزشگاه تنش زا و حساس بود. پلیس نشان های کوکلاس کلان را از برخی تماشاچیان به هنگام ورود به ورزشگاه گرفت.

کوکلاس کلان ها گروهی هستند به برتری نژاد سفید اعتقاد دارند و برای رسیدن به اهداف خود هر کار از جمله ترساندن سیاهان و استفاده از ابزار ترور، خشونت و ایجاد وحشت را مباح می دانند.

‘ مارتین اسکرتل’ بازیکن لیورپول پس از نیمه نخست ناچار شد در راهروی منتهی به رختکن اورا و سوارز را از یکدیگر جدا کند و پلیس نیز راهرو را برای رسیدن آسان و بی دغدغه سوارز به رختکن خلوت کرد.

در بخشی از بازی، آن زمان که منچستریونایتد گل پیروزی را به ثمر رساند اورا به حالت خوشحالی به سمت سوارز دوید ولی فرگوسن معتقد است او نباید این کار را می کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر