2

پرسپولیس از لیگ کناره گیری می کند! + تصویر

  • کد خبر : 278534
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

سرخ های پایتخت به شدت نسبت به داوری ها معترض هستند. آن ها پس از اتفاقات به وجود آمده در بازی امروز مقابل نساجی مازندران تهدید به کناره گیری کردند. 

سرخ های پایتخت به شدت نسبت به داوری ها معترض هستند. آن ها پس از اتفاقات به وجود آمده در بازی امروز مقابل نساجی مازندران تهدید به کناره گیری کردند.
پندار خمارلو
کریم باقری  پرسپولیس از لیگ کناره گیری می کند! + عکس

افق آنلاین ، سرخ های پایتخت به شدت نسبت به داوری ها معترض هستند. آن ها پس از اتفاقات به وجود آمده در بازی امروز مقابل نساجی مازندران تهدید به کناره گیری کردند.

 

اتفاقات عجیب و مسائل داوری در بازی پرسپولیس با نساجی قائمشهر با حواشی جدیدی برای این باشگاه رقم خورد. این اتفاقات باعث اعتراضات شدید پرسپولیسی ها شد تا پندار خمارلو در برابر دوربین‌های خبرنگاران قرار بگیرد و به تندی علیه اتفاقات رقم خورده موضع خود را به نمایندگی از باشگاه اعلام کند.

 

 

خمارلو صراحتاً اعلام داشت که با وضع موجود بهتر است پرسپولیس از ادامۀ رقابت‌های لیگ برتر کناره‌گیری کند، چرا که همه اتفاقات بر ضد این تیم است و هر هفته مانع اوج‌گیری این تیم می‌شوند!

او در این مورد گفت: «با این داوری‌ها بهتر است بگویند ما از لیگ کنار برویم و بازی نکنیم، هر داوری برای ما قضاوت می کند پنالتی های ما را نمی‌بیند، مگر در یک بازی چند اشتباه داوری به ضرر یک تیم رخ می‌دهد و در بازی به این مهمی دو پنالتی پرسپولیس دیده نشد؟ دیگر نمی دانیم به چه شکلی به داوری اعتراض کنیم. نامه می‌زنیم، شکایت می‌کنیم اما داوری‌ها بدتر می‌شود.»

باید دید که این صحبت های خمارلو صرفاً شکایت های احساسی بوده یا سرخپوشان در مورد موضع خود پایبند خواهند بود یا که این اتفاق بسیار بعید به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=278534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر