2

۶ داور کجا بودند که پنالتی ما را ندیدند! داور ترسو بود

  • کد خبر : 278895
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

گل محمدی: داور ترسو بود و بازیکنان تراکتورسازی را اخراج نکرد/با این شرایط حق به حقدار نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در ورزشگاه یادگار امام(ره) داور شجاعتش را بیرون زمین جا گذاشته بود.
گل محمدی: داور ترسو بود و بازیکنان تراکتورسازی را اخراج نکرد/با این شرایط حق به حقدار نمی‌رسد

به گزارش افق آنلاین ، یحیی گل محدی پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی یک طرفه ای را شاهد بودیم. از لحاظ فنی با کم و کاستی‌ها مستحق پیروزی بودیم و مساوی هم نه. جا دارد به بازیکنان مان تبریک بگویم که شجاعانه و بدون ترس از نام حریف بازی کردند.حق‌شان گرفتن امتیاز بود و از نظر من قهرمان واقعی لیگ این بازیکنان و تیم هستند. به تک تک آنها افتخار می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. تصممیات داوری هم متاسفانه به ضرر تیم ما بود و داور شجاعت خود را بیرون زمین جا گذاشته بود و واقعا ما را اذیت کرد.

وی گفت: گلی که خوردیم اشتباه داور بود، او امروز تحت تأثیر جو قرار داشت، دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند و فکر می‌کنم حیدری خیلی ترسو قضاوت کرد، از او انتظار نداشتم که اینقدر با ترس سوت بزند. بازیکن حریف به کمک‌داور توهین کرد و من هم شنیدم، اما داور جرأت نداشت که او را اخراج کند. استوکس مهاجم تراکتورسازی هم بازیکن ما را بدون توپ زد و نمی‌دانم شش داور کجا را می‌دیدند؟ یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد و در مجموع داوری روز خوبی نداشت.

سرمربی پدیده عنوان کرد: تیم ما امروز سراسر حمله بود، تراکتورسازی فقط یک کرنر زد که آن هم  گل شد که البته با اشتباه داور بود، امروز یکی از روزهای خوب مدافعان ما بود، نیمه دوم هم بازی کاملا یکطرفه بود و تراکتور حرفی برای گفتن نداشت.

وی با اشاره به صحبت‌ها و تحلیل‌های قبل از بازی در مورد داوری گفت: این صحبت‌ها و بیانیه‌ها روی داور فشار می‌آورد و او را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با این شرایط نمی‌تواند حق را به حق‌دار بدهند، این مشکلات در فوتبال ما وجود دارد و برخی خودشان را به ندانستن می‌دانند و هیچ‌گاه حل نمی‌شود.

گل محمدی با اشاره به شرایط پدیده گفت: تا اینجای کار هم نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، هدف ما در شروع فصل این نبود که بالای جدول قرار بگیریم، بلکه رده‌های میانی مدنظر ما بود، اما شرایطی پیش آمد و بازیکنان به جایی رسیدند که فهمیدند می‌توانند کارهای بزرگتری هم انجام دهند. لیگ هنوز برای ما تمام نشده و برای تکمیل کار بزرگ خود وقت داریم و امیدوارم درنهایت به سهمیه برسیم.

وی با اشاره به اینکه در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم فصل اول مسیر خوبی را پیش گرفته است، گفت: خود من نسبت به داوری با توجه به تغییر و تحولاتی که صورت گرفته خوشبینم اما امروز اشتباهات داوری متأسفانه تحت‌تأثیر جو و بیانیه‌های قبل از بازی بود و داور نتوانست آنطور که باید قضاوت کند.

گلمحمدی تأکید کرد: ما هیچ توهین و حمله‌ای به داور نکردیم، کادر فنی ما همیشه احترام گذارده و می‌گذارد و خودم اصلا اجازه نمی‌دهم که کسی به داور توهین کند.

سرمربی پدیده با اشاره به اینکه اکثر بازیکنان ما در یک سطح هستند، گفت: با توجه به نیازمان از بچه‌ها استفاده می‌کنیم، ما یک تیم جوان و باانگیزه هستیم و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند یا نکند.

وی در پایان تأکید کرد: صحبتی که با بچه‌ها داشتیم این بود که ما فقط باید پیروز شویم، خیلی هم خوب شروع کردیم، تراکتورسازی تحت‌تأثیر بازی خود ما قرار داشت و اجازه ندادیم به دروازه‌مان حمله کنند. در مجموع امروز یکی از بهترین بازی‌های تیم ما بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=278895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر