به گزارش افق آنلاین ، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: پس از باران و سیلاب روز‌های گذشته ۳ روستای پاپی آباد، علی آباد و شهرک دوبندار در بخش مرکزی این شهرستان تخلیه شدند.

وی افزود: این روستا‌ها در مجاورت رودخانه قرار داشتند و با توجه به احتمال سیلاب و برای جلوگیری از بروز هرگونه خسارت و حادثه و هم چنین تامین رضایت شهروندان تخلیه شدند.

جهانگیری عنوان کرد: شهروندان نسبت به تردد در بستر‌های آبی و کوهستانی دقت و به رعایت نکات ایمنی توجه کافی داشته باشند و محور جاده‌ای اندیمشک به خرم آباد شب گذشته و به علت ریزش کوه بسته شد که با رفع خطر بازگشایی شده است.

فرماندار اندیمشک بیان داشت: اندیمشک مسیر تردد ۳ استان خوزستان لرستان و ایلام بوده و نقش مهمی در ترانزیت و جابه جایی کالا و مسافر جنوب و مرکز کشور دارد و تردد در مسیر‌های جاده‌ای اندیمشک، روان و عادی است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به این که برخی مسیر‌های جاده‌ای اندیمشک در بستر‌های کوهستانی و آبی واقع شده‌اند و احتمال وقوع حادثه وجود دارد، شهروندان رعایت نکات ایمنی را اولویت خود قرار دهند و تردد در محور قدیم پل زال-اندیمشک و آزاد راه خوزستان به لرستان با رعایت نکات ایمنی و احتیاط کامل امکان پذیر است.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی تردد مسیر‌های سد کرخه و دز و هم چنین بازدید‌های نوروزی از این جاذبه‌های گردشگری شهرستان محدود شده است و مدیران بخش‌های مختلف اداری اندیمشک تا اطلاع ثانوی اجازه خروج از شهرستان و حوزه مأموریت خود را ندارند.

جهانگیری در پایان بیان داشت: جلسات ستاد بحران اندیمشک در حال برگزاری و تمهیدات خوبی برای تأمین نیاز‌های شهروندان پیش بینی و فراهم شده است، شهروندان نگران نباشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران