2

ترافیک سنگین در محورهای سمنان/ برخی جاده‌ها همچنان مسدود است

  • کد خبر : 280358
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

رئیس پلیس راه استان سمنان از ترافیک سنگین در محورهای ارتباطی شریانی این استان خبر داد و گفت: برخی جاده‌ها همچنان مسدود است.

رئیس پلیس راه استان سمنان از ترافیک سنگین در محورهای ارتباطی شریانی این استان خبر داد و گفت: برخی جاده‌ها همچنان مسدود است.

ترافیک سنگین در محورهای سمنان/ برخی جاده‌ها همچنان مسدود است

سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در جاده مشهد-تهران در حوزه استحفاظی استان سمنان نیمه‌سنگین است و رانندگان باید زمان سفر خود را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: شماری از محورهای ارتباطی استان سمنان نیز شاهد ترافیک سنگین بوده و در  جاده‌های شمالی این استان، تردد خودروهای عبوری پرحجم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک در مسیرهای عباس‌آباد -میامی، دامغان-گردنه آهوان و آرادان- ایوانکی سنگین گزارش شده است.

کبیری بیان کرد: محورهای شاهرود- آزادشهر، چاشم- خطیرکوه، طرود-معلمان و پرور- پشتکوه همچنان مسدود است و رانندگان باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسافران بازگشت از سفر را به ساعات آخر تعطیلات نوروزی موکول نکنند، اضافه کرد: مسافران باید مدیریت زمان داشته باشند؛ دلیل اصلی تصادفات در محورهای استان سمنان، خواب‌آلودگی و خستگی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه رانندگان باید بعد از دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند، افزود: مسافران حاشیه راه‌ها را برای استراحت انتخاب نکنند و داخل پارکینگ‌ها و شهرها بروند.

وی تصریح کرد: کاربران جاده‌ای باید فاصله طولی خودروی خود را با خودروی جلویی رعایت، با سرعت مطمئنه حرکت و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

پلیس راه استان سمنان با ۴۰ دوربین سرعت‌سنج ثابت بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=280358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر