2

فرماندار شهرستان گمیشان: ۱۷۰۰ خانه در شهر گمیشان نیاز به بازسازی و تعمیر دارند

  • کد خبر : 280450
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

محور مواصلاتی شهر گمیش‌تپه توسط تیپ مهندسی ۴۵ جوادالائمه سپاه پاسداران، شهرداری و اداره راهداری شهرستان طی چند روز گذشته با اجرای طرح ترافیکی بازگشایی شد.

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: با وجود سیلاب اخیر در استان گلستان متاسفانه به منازل بسیاری از شهرستان گمیشان خسارت وارد شد به گونه‌ای که ۱۷۰۰ خانه در شهر گمیشان نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

1700 خانه در شهر گمیشان نیاز به بازسازی و تعمیر دارند/ 330 میلیارد تومان به گمیشان خسارت وارد شد

به گزارش افق آنلاین ، امیر شیرتوماج صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر حادثه ویرانگر سیلاب در سطح استان گلستان متاسفانه در شهر گمیشان تعداد ۱۷۰۰ خانه نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

وی با بیان اینکه قریب به ۳۳۰ میلیارد تومان به شهرستان گمیشان خسارت وارد شد، تصریح کرد: بر اساس شناسایی‌هایی که در شهر گمیشان صورت گرفته است متاسفانه بر اثر وقوع سیلاب در واحد شهری ۱۷۰۰ خانه در شهر گمیشان نیاز به تعمیر و بازسازی دارد  و ۱۳۰۲ واحد در روستاهای این شهرستان نیز نیاز به بازسازی و یا تعمیرات دارند.

فرماندار شهرستان گمیشان در خصوص پرورش میگو در شهرستان ابراز کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاه‌های اجرایی از امروز به موضوع کانال محیط‌زیست خواهیم پرداخت زیرا در اولویت جان مردم برای ما حائز اهمیت است.

شیرتوماج خاطرنشان کرد: متاسفانه روز گذشته حدود ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر برف در استان گلستان وجود داشت که این برف‌ها به ۱۷۰۰ کیلومتر کاهش یافت و به برفاب تبدیل شد که طبیعتا شهرستان گمیشان و رودخانه گرگان‌رود را تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد.

وی اظهار کرد: محور مواصلاتی شهر گمیش‌تپه توسط تیپ مهندسی ۴۵ جوادالائمه سپاه پاسداران، شهرداری و اداره راهداری شهرستان طی چند روز گذشته با اجرای طرح ترافیکی بازگشایی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=280450

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر