1

مظلومی:همیشه روی حمله تأکید دارم.

  • کد خبر : 28140
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۹:۱۲

اگر روی ضد حملات دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم.

مظلومی گفت: به هیچ وجه به تیمم نمی‌گویم عقب بیاید. این مسئله در فوتبال احساسی ایران است که وقتی یک گل از حریف پیش می‌افتیم تیم ناخودآگاه به عقب می‌آید. همیشه روی حمله تأکید دارم.

افق به نقل از فارس، پرویز مظلومی پس از برتری ۳ بر یک برابر الاتفاق عربستان گفت: ابتدا باید از علی پروین و سردار رویانیان تشکر ویژه‌ای داشته باشم. همچنین از کانون هواداران پرسپولیس و استقلال که در روز شنبه و در این هوای سرد حمایت پرشوری از استقلال انجام دادند تشکر می‌کنم. این برد را به همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی بزرگ و نفسگیری بود. می‌دانستیم تیم برنده به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود و تیم بازنده یک تیم درجه دو آسیایی محسوب می‌شود. ما دوست نداشتیم تیم درجه دو آسیا باشیم و مستحق حضور در لیگ قهرمانان آسیا بودیم. حریف هم تیم خوبی بود و در لحظاتی ما را اذیت کرد. کمی استرس داشتیم اما پیروزی بزرگی به دست آوردیم.

مظلومی تاکید کرد: این برد را به هواداران و بازیکنان که با غیرت بازی کردند و همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه تبریک می‌گویم. از فتح‌الله‌زاده هم تشکر می‌کنم که همیشه پشتیبان ما بود.

سرمربی استقلال با اشاره به شرایط فنی بازی گفت: در ۱۰ دقیقه اول بازی بد بودیم اما کنترل بازی را در دست گرفتیم. قبل از گل زدن تغییر سیستم دادیم و نفوذ حریف را از چپ و راست بستیم.

امظلومی اضافه کرد: اگر روی ضد حملات دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم. روی یک غافلگیری گل خوردیم در حالی که به بازیکنان تذکر داده بودم شماره ۱۶ حریف از عمق دفاع می‌تواند به ما ضربه بزند.

مظلومی تصریح کرد: بازیکنانم جانانه، با غیرت و تعصب خاصی بازی کردند و این بازی را بردیم. از پزشک تیم هم تشکر می‌کنم که مجتبی جباری را به این بازی رساند. روی ضدحملات برنامه داشتیم به همین دلیل اسماعیل شریفات که یک بازیکن سرعتی است را به میدان آوردم. برهانی، یرکوویچ و شریفات موقعیت‌های گلزنی به دست آوردند اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند. آنها بی‌محابا حمله می‌کردند و ما هم برنامه‌ریزی شده حمله می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پس از زدن یک گل دستور عقب‌نشینی به تیمش داد، گفت: به هیچ وجه به تیمم نمی‌گویم عقب بیاید. این مسئله در فوتبال احساسی ایران است که وقتی یک گل از حریف پیش می‌افتیم تیم ناخودآگاه به عقب می‌آید. همیشه روی حمله تأکید دارم.

مظلومی اظهار داشت: حریف را خوب آنالیز کرده بودیم می‌دانستیم آنها یک باکس دفاعی دارند و در ضد حملات حریفان را اسیر خودشان می‌کنند اما بازی را بستم. الاتفاق در خارج از خانه فقط یک شکست و یک تساوی در لیگ عربستان داشت و بقیه بازی‌ها را برده بود. می‌دانستیم الاتفاق در خارج از خانه تیم خطرناکی است اما با ضد حملات میانه زمین را از حریف گرفتیم این برد شروع خوبی بود هرچند نسبت به دیگر رقبا ۲ بازی بیشتر انجام داده‌ایم و با انجام دو مسابقه بین‌المللی به دیدار نماینده قطر می‌رویم.

سرمربی استقلال با اشاره به اخطاری که برهانی گرفت، گفت: برهانی را به دلیل دو اخطاره شدن از دست دادیم. دیدید که او چقدر عصبانی بود نمی‌دانم در مرحله بعد اخطارهای بازیکنان پاک می‌شود یا نه و این مسئله را باید بپرسیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر