2

تصمیم قطعی برانکو؛ سه خروجی ۱۰۰ در صدی پرسپولیس در تابستان+ تصویر

  • کد خبر : 283162
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

  هواداران پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، هواداران این تیم دل به لیگ برتر و جام حذفی بسته‌اند و امیدوار هستند که شاگردان برانکو فصل را با دبل به پایان برسانند.

پرسپولیس
سه بازیکن پرسپولیس باید در انتهای فصل به فکر تیم جدیدی باشند.

  هواداران پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، هواداران این تیم دل به لیگ برتر و جام حذفی بسته‌اند و امیدوار هستند که شاگردان برانکو فصل را با دبل به پایان برسانند.

سوای همه این ها سرخ‌پوشان پایتخت برنامه ویژه‌ای برای فصل نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو ترتیب داده‌اند و قصد دارند با  چند خرید مناسب نقاط ضعف خود را برطرف کنند.
برانکو و تیمش با یک چالش بزرگ در رو به رو هستند، با توجه به این که علی علیپور و سیامک نعمتی و آدام همتی فصل آینده جز بازیکنان بزرگ‌سال محسوب می‌شوند، لیست پرسپولیس برای فصل آینده از همین حالا یک بازیکن اضافه‌تر نیز دارد و سرمربی این تیم برای پیاده کردن اندیشه‌هایش باید چند بازیکن را در لیست خروج قرار دهد.

این طور که از شواهد پیداست، آدام همتی را باید نخستین خروجی سرخ‌پوشان بدانیم، همتی پس از مصدومیتی که داشت چندان مورد توجه برانکو قرار نگرفته و تقریباً تمام دیدارهای تیمش را از روی نیمکت تماشا می‌کند.

امید عالیشاه

خروجی بعدی پرسپولیس را باید به امید عالیشاه اختصاص دهیم، بازیکنی که این روزها در فرم چندان خوبی به سر نمی‌برد و هرگز نتوانسته انتظارات سرمربی تیمش را برآورده کند.

خرید ناموق سرخ‌پوشان، سومین خروجی برانکو محسوب می‌شود. مهدی شریفی سومین بازیکنی است که باید در تابستان آینده به دنبال تیم باشد، شریفی قدر چند فرصتی که ایوانکوویچ در اختیارش گذاشت را ندانست و به همین دلیل نامش را باید در بین خروجی‌های برانکو جستوجو کند.

مهدی شریفی - آدام همتی
ورزش
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=283162

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر