3

سه انتصاب جدید در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

  • کد خبر : 283433
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در احکامی جداگانه سه معاون جدید خود در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را منصوب کرد.

به گزارش افق آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی طی این احکام فریبرز خسروی «معاون کتابخانه»، سمیه توحید لو «معاون آموزش و پژوهش منابع دیجیتال»، داریوش عالی «مدیر کل اداره حراست» و غلامرضا امیرخانی را به عنوان مشاور ریاست سازمان منصوب کرد.
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در این مراسم با اشاره به تودیع و معارفه برخی از مدیران و معاونین این سازمان، گفت: بدون شک همه ما این مجموعه را از دیگران دریافت کرده‌ایم، دیگران نیز خواهند آمد و ما جای خود را به آنها خواهیم داد اما آنچه که اهمیت داشته این است که در طی فعالیتی که انجام می دهیم بتوانیم با استفاده و بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت های موجود در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد و بالندگی آن گام برداریم.
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌ها و عملکردها در بخش های مختلف، بیان داشت: تمامی این تغییر و تحولات باید در جهت توسعه فعالیت ها، اعتلای سازمان و رشد و شکوفایی پرنسل و متنعم کردن جامعه اسلامی ایران صورت گیرد.
وی اضافه کرد: لازم است با استفاده از ظرفیت موجود راه رسیدن به تکامل را بر اساس اهداف و وظایف و سیاست های راهبردی تعریف کنیم و به نتیجه برسانیم.
بروجردی اظهار داشت: تا زمانی که این تغییر و تحول ها در چرخه مدیریت ایجاد نشود رشد و شکوفایی حاصل نخواهد شد و در این مسیر لازم است دیدگاه و ایده جدید خلق شود.
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با تاکید بر ضرورت انتقال تجربه از مدیریت‌های پیشین به مدیریت‌های جدید، افزود: باید مدیریت‌ها بتوانند به گونه‌ای حرکت کنند تا انتقال تجربه را به نسل بعد داشته باشند. نگاه بنده به تغییر مدیریت همیشه مثبت بوده است چرا که زمینه‌ساز ورود و انتقال ایده‌ها و تجربیات جدید به بدنه مجموعه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به سیاست‌های پیش‌بینی شده و کسب موفقیت در این مسیر باید تمامی پرسنل از مدیران ارشد تا سایر کارکنان خود را اعضای یک خانواده بدانند و از نگرش جزیره‌ای پرهیز شود و کسانی که مسئولیت‌های جدید را می‌پذیرند مورد حمایت مدیران پیشین باشند و مدیران جدید با ایده‌های نو و تجارب جدید کار و امور را به بهترین نحو پیش ببرند.
در پایان این مراسم، احکام فریبرز خسروی «معاون کتابخانه»، سمیه توحید لو «معاون آموزش و پژوهش منابع دیجیتال»، داریوش عالی «مدیر کل اداره حراست» و غلامرضا امیرخانی را به عنوان مشاور توسط اشرف بروجردی تقدیم شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=283433

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر