2

تاج: نمایندگان مجلس به اصلاح ورزشگاه‌ها کمک کنند/ برای تمامی بازی‌های لیگ باید بلیت الکترونیکی بفروشند

  • کد خبر : 286271
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

رئیس فدراسیون فوتبال تمام باشگاه‌ها را تهدید کرد که در صورت ادامه هرج و مرج و فراهم نشدن امکانات حرفه‌ای در ورزشگاه‌ها، لیگ برتر آغاز نمی‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تمام باشگاه‌ها را تهدید کرد که در صورت ادامه هرج و مرج و فراهم نشدن امکانات حرفه‌ای در ورزشگاه‌ها، لیگ برتر آغاز نمی‌شود.

به گزارش افق آنلاین ، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در جلسه‌ با نیروی انتظامی بحث ورود بدون بلیتتماشاگران و ازدحام آن‌ها در ورزشگاه‌ها مطرح شد. نیروی انتظامی عنوان کرد اگر باز هم تماشاگر ازدحام کند، ما ناچاریم به آن‌ها اجازه دهیم به ورزشگاه وارد شوند. به همین دلیل بحث بلیت الکترونیکی بازی‌های لیگ‌برتر مطرح شد تا در آینده به معضلات این چنینی پایان دهیم.
مهدی تاج در ادامه گفت: لازمه مسابقه بدون حادثه این است که بلیت فروشی بازی‌ها الکترونیکی انجام شود و هر فردی در خانه هم بتواند بلیت را تهیه و بر روی صندلی مشخص استقرار یابد و با نصب دوربین‌های مدار بسته هم کنترل حرکات آن‌ها صورت گیرد به همین دلیل هر استانی برای برگزاری رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باید از این استاندارد‌ها برخوردار باشد، در غیر این‌صورت حق میزبانی از آن‌ها سلب می‌شود.
رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: بر همین اساس از مجلس شورای اسلامی هم انتظار کمک و حمایت داریم و نمایندگان استان‌هایی که ورزشگاه‌های آن‌ها فاقد شرایط استاندارد از جمله بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گذاری صندلی و دوربین‌های مدار بسته و دیگر الزامات مهم است، به جای فشار آوردن به فدراسیون فوتبال، استان‌های خود را برای تجهیز ورزشگاه‌ها تشویق و حمایت کنند.
مهدی تاج یکی از اقدامات مهم فدراسیون برای جلوگیری از بی‌نظمی‌ها را آیین‌نامه اخلاقی و انضباطی قرارداد بازیکنان دانست و گفت: با اضافه شدن این پیوست به قرارداد بازیکنان، تخلفات آن‌ها با جریمه‌های مختلف همراه می‌شود و تماشاگرانی هم که فحاشی کنند، تیم خود را با محرومیت مواجه خواهند کرد.
رئیس فدراسیون در انتها گفت: بیانیه نویسی قبل و بعد از مسابقه علیه ارکان فدراسیون فوتبال و حریف یا توهین و اعتراض به داور و حتی جمع شدن دو بازیکن کنار داور در جریان مسابقه مانند خیلی از مسابقات رسمی جهان با محرومیت و جریمه روبرو خواهد شد. تا زمانی که شرایط لازم فراهم نشود، فصل جدید لیگ برتر را آغاز نمی‌کنیم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=286271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر