2

تصویب حمایت ۱۰ میلیارد تومانی از پروژه های فضایی

  • کد خبر : 288243
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از اتمام مراحل ارزیابی و تصویب حمایت ۱۰ میلیارد تومانی از پروژه های استارتاپی حوزه فضایی خبر داد.

تصویب حمایت ۱۰ میلیارد تومانی از پروژه های فضایی

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از اتمام مراحل ارزیابی و تصویب حمایت ۱۰ میلیارد تومانی از پروژه های استارتاپی حوزه فضایی خبر داد.

به گزارش افق آنلاین ، علی وحدت عصر امروز سه شنبه در مراسم اختتامیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فضایی که به مدت ۳ روز در مجتمع نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با تاکید بر اولویت های صندوق نوآوری و شکوفایی برای تامین نیاز مالی شرکت های خلاق و استارتاپ های حوزه فضایی و به هم رسانی این شرکت ها با بخش های دولتی گفت: در این گردهمایی ۱۸۲ شرکت دعوت شدند و ۱۰۰ شرکت در نمایشگاه جانبی این رویداد سه روز حضور یافتند.

وی از اجرای ۶ رویداد فناورانه با هدف اعلام نیاز پروژه های فضایی و نیز ۲۰۰ نشست تخصصی و تجاری در حاشیه این گردهمایی سه روزه خبر داد و گفت: طی سه روز شاهد ثبت تقاضای ۲۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از مجموعه های دانش بنیان و استارتاپی در حوزه فضایی بودیم.

وحدت با بیان اینکه بدنبال انعقاد قرارداد و تامین مالی پروژه های مطرح شده در این گردهمایی هستیم، گفت: در این رویداد بانکها و صندوق های دانش و فناوری حضو ر داشتند و موفق به معرفی ۷ طرح سرمایه پذیر در این حوزه شدیم.

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از میان ثبت تقاضاهای صورت گرفته مراحل ارزیابی و تصویب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های فضایی تاکنون به اتمام رسیده است و تمامی تلاشمان این است که شرکت های این بخش دغدغه تامین مالی نداشته باشند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=288243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر