3

میلاد فخرالدینی امشب به اردوی ذوب آهن اضافه می‌شود

  • کد خبر : 290869
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶

باشگاه ذوب آهن اعلام کرد میلاد فخرالدینی برای بازی با الاتحاد مشکلی ندارد و امشب به اردوی این تیم در امارات اضافه می‌شود.

میلاد فخرالدینی امشب به اردوی ذوب آهن اضافه می‌شود

باشگاه ذوب آهن اعلام کرد میلاد فخرالدینی برای بازی با الاتحاد مشکلی ندارد و امشب به اردوی این تیم در امارات اضافه می‌شود.

به گزارش افق انلاین ، میلاد فخرالدینی در بازی برگشت ذوب آهن با الزورا عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با هواداران تیم حریف دچار درگیری و از زمین مسابقه اخراج شد. انتظار می رفت این بازیکن چند جلسه محروم شود و گویا حکم محرومیت او از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ذوب آهن هم ابلاغ شده بود.

روز گذشته اما در آرای انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که فخرالدینی فقط یک جلسه محروم شده بود و این محرومیت را هم در بازی با النصر عربستان پشت سر گذاشته است.

امروز باشگاه ذوب آهن در این ارتباط اعلام کرد: «با تلاش های صورت گرفته و تقدیم لایحه توسط باشگاه ذوب آهن و با توجه کاهش محرومیت میلاد فخرالدینی، این بازیکن مشکلی برای بازی مقابل الاتحاد نداشته و امشب به اردوی ذوب آهن در دوبی اضافه خواهد شد.»

تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ فردا دوشنبه در ورزشگاه زعبیل امارات به مصاف هم خواهند رفت.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=290869

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر