2

میت رامنی به اوباما نزدیک شد

  • کد خبر : 29094
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶

میت رامنی، برنده انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در ایالت وایومینگ برای تعیین نامزد این حزب در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری این کشور شد.

میت رامنی، برنده انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در ایالت وایومینگ برای تعیین نامزد این حزب در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،به نقل از خبرگزاری شینهوا، جمهوری‌خواهان ایالت وایومینگ آمریکا در طول ماه فوریه مشغول برگزاری انتخابات مقدماتی در ۲۳ ناحیه این ایالت بودند و آخرین ناحیه از این ۲۳ ناحیه یعنی “سوییت‌واتر کانتی” نیز چهارشنبه شب انتخابات مقدماتی خود را برگزار کرد.

بر اساس نتایجی که حزب جمهوری‌خواه آمریکا در ایالت وایومینگ منتشر کرد، میت رامنی، فرماندار سابق ایالت ماساچوست این کشور توانسته در این ایالت ۳۹ درصد آرا را به دست آورد.

همچنین ریک سانتوروم، رقیب رامنی و سناتور سابق از ایالت پنسیلوانیا نیز با کسب ۳۲ درصد آرای ایالت وایومینگ در مقام دوم جای گرفت و ران پُل و نیوت گینگریچ، دو نامزد دیگر انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه نیز هر کدام به ترتیب با کسب ۲۱ درصد و هشت درصد آرا در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

میت رامنی روز سه شنبه در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در ایالت‌های آریزونا و میشیگان نیز پیروز شده بود و پیروزی در ایالت وایومینگ سومین پیروزی متوالی وی در رقابت‌های انتخابات مقدماتی این حزب طی هفته جاری محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر