به گزارش افق انلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری مربی تیم والیبال ایران درباره سفر ملی‌پوشان به روسیه گفت: از تهران به سمت سن‌پترزبورگ حرکت کردیم که سفر ما نزدیک به ۷ ساعت به طول انجامید. بعد از حضور در روسیه تلاش کردیم تا یک تمرین سبک برای بازیکنان در نظر بگیریم که حالت کشش مانند داشت و برای آشنایی با سالن و البته سرویس و دریافت انجام شد تا بازیکنان از شرایط آمادگی دور نشوند.

وی در ادامه عنوان کرد: در اینجا سه مسابقه به ترتیب برابر کوبا، مکزیک و روسیه خواهیم داشت. این بازی‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در مرحله اول یک نتیجه مناسب کسب کنیم. می‌دانیم حریفان سختی داریم و باید تمام تلاش خود را به ویژه برابر روسیه انجام دهیم. روسیه میزبان است و قهرمانی لیگ جهانی و المپیک را در کارنامه دارد و با تمام قوا در مسابقات حاضر می‌شود. امیدوارم در مرحله اول انتخابی المپیک نمایش خوبی داشته باشیم و همچنین نتیجه خوبی کسب کنیم.

اکبری در بخش بعدی صحبت‌های خود اضافه کرد: اگر موفق نشدیم در این مرحله به خواسته خود برسیم، در شانس بعدی قطعا به عنوان بهترین تیم آسیایی به المپیک می‌رویم.