3

آمریکا با فشار اقتصادی بدنبال شکست ایران است

  • کد خبر : 291422
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

امروز استکبار در عرصه جنگ اقتصادی با تاکتیک فشار حداکثری می خواهد ایران را به زانو در آورد زیرا در همه عرصه ها شکست خورده است.

امروز استکبار در عرصه جنگ اقتصادی با تاکتیک فشار حداکثری می خواهد ایران را به زانو در آورد زیرا در همه عرصه ها شکست خورده است.

به گزارش افق انلاین ، مرکز خراسان رضوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستانآمریکا با فشار اقتصادی بدنبال شکست ایران استنیشابور در مسجد انصار الرضا(ع) گفت: گزینه نظامی گزینه آخر استکبار نیست بلکه گزینه ابتدایی اوست همان طور که پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس دیدیم و آمریکا می داند همان مردمی که در عرصه دفاع مقدس آن حماسه ها را آفریدند امروز در عرصه اقتصادی نیز حماسه آفرین خواهند بود و از این مردم هراس دارد.

سعید جلیلی  افزود: ابزار استکبار ایجاد ترس و ارعاب است و امروز می بینیم که آمریکا کشورهای دیگر را از همکاری با ایران به بهانه تحریم می ترساند ولی برگزاری یادواره های شهدا این پیام را برای استکبار دارد که راه شهدا همچنان ادامه دارد.
وی گفت: با وجود فشار حداکثری اقتصادی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد برگزاری جشن ۲۲ بهمن با شکوه هر چه بیشتر هستیم و  با گذشت ۴۰ سال از انقلاب مردم پای آرمانهایشان ایستاده اند و در راه انقلاب و دفاع از آن  شهید می شوند.
شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

صدا و سیما

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=291422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر