2

حبیب الله ناظریان به عنوان مدیرفنی تیم ملی کاراته بزرگسالان منصوب کرد

  • کد خبر : 29158
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴

سرپرست فدراسیون کاراته طی حکمی حبیب الله ناظریان، رئیس پیشین این فدراسیون را به عنوان مدیرفنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان منصوب کرد.

سرپرست فدراسیون کاراته طی حکمی حبیب الله ناظریان، رئیس پیشین این فدراسیون را به عنوان مدیرفنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته روز پنجشنبه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و پس از آن اعضای کادر فنی این تیم طی جلسه‌ای با سرپرست و دبیر فدراسیون برنامه‌های خود را ارائه داده و در نهایت هم فرجی حکم مسئولیت آنها را صادر کرد.

براساس این گزارش، سرپرست فدراسیون کاراته طی حکمی حبیب الله ناظریان، رئیس پیشین این فدراسیون را به عنوان مدیرفنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان منصوب کرد.

فرجی همچنین با پیشنهاد مدیرفنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان، غلامرضا دباغیان، مسعود رهنما، شهاب سلطانی، حسن شاطرزاده، مهران بهنام‌فر و علیرضا کتیرایی را به عنوان مربیان این تیم منصوب کرد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در تیم ملی بزرگسالان کاراته هر مربی هدایت یک وزن را در مسابقات قاره‌ای و جهانی برعهده داشته باشد.

همچنین قراراست از وجود مربیانی که شاگردان آنها عملکرد قابل قبولی در رقابت‌های انتخابی داشته و موفق به حضور در اردوهای تیم‌های ملی می‌شوند نیز به صورت مقطعی در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان استفاده شود.

کاراته ایران سال آینده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را پیش رو دارد و اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان هفته آینده برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29158

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر