2

پروژه‌های عمرانی روستاهای رودهن افتتاح شد+ تصاویر

  • کد خبر : 292738
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

فرماندار دماوند از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش رودهن در چهارمین روز از هفته دولت خبر داد.

فرماندار دماوند از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش رودهن در چهارمین روز از هفته دولت خبر داد.

پروژه‌های عمرانی روستاهای رودهن افتتاح شد+ تصاویر

افق انلاین ، مجید صفری با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دماوند اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی روستای جورد در بخش رودهن بودیم که از میان آنها می‌توان به کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان دهیاری و شورای اسلامی این روستا اشاره کرد.

فرماندار دماوند ادامه داد: همچنین پروژه زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان ورودی جنوبی شهرک مدرس، با اعتباری بالغ ۳۹۶ میلیون تومان و کلنگ‌‌زنی آسفالت کوچه‌ شهیدان سجادیان به طول ۵۴۸ متر مربع نیز از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح بود.

صفری بیان کرد: علاوه بر این، شاهد افتتاح تکمیل تأسیسات آب شهرک نور رودهن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بودیم؛ این پروژه دارای دو مخزن هزار و ۵۰۰ و ۵۰۰ مترمکعبی بوده و طول کل شبکه، بالغ بر ۱۵٫۵ کیلومتر است.

وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی فدک و خانه هلال شهر آبعلی نیز از پروژه‌های مورد افتتاح در چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان دماوند بود؛ این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان، زمینه اشتغال ۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را فراهم می‌کند.

فرماندار دماوند، اشاره‌ای به افتتاح مجتمع رفاهی بام هراز آبعلی داشت و گفت: از دیگر موارد، افتتاح ساختمان چندمنظوره، دفتر دهیاری و شورای اسلامی روستای چناران بود که این پروژه در سه طبقه، با زیربنای پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار دماوند تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح در چهارمین روز از هفته دولت در دماوند، می‌توان به آسفالت و جدول‌گذاری کوچه آفتاب در مهرآباد و پروژه بلوار اصلی روستای خورین اشاره کرد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=292738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر