3

تصمیم انتحاری استراماچونی/ ۳ بازیکن استقلال در لیست مازاد قرار گرفتند

  • کد خبر : 292895
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۰۴

سرمربی استقلال در ادامه تصمیم‌های غیر منتظره خود دیشب نام ٣ بازیکن را در لیست مازاد این تیم قرارداد و نام ستاره تیمش را از لیست بازی برابر فولاد خط زد.

آندره استراماچونی بعد از عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی با فولاد، امروز در آخرین تمرین قبل از این بازی دو تصمیم مهم گرفت که احتمالا تنها خودش می تواند در مورد آن توضیح بدهد.

افق انلاین ، اولین تصمیم مربوط به تبریزی است؛ مرتضی تبریزی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی‌های دوستانه پیش فصل بود که گل و پاس گل های زیادی به نام خود ثبت کرد. تبریزی حتی در بازی با ماشین سازی هم در پست وینگر چپ استقلال به میدان رفت اما استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌ها در تصمیمی عجیب تصمیم گرفت نامه این بازیکن را از لیست آبی‌ها خط بزند.
این تصمیم عجیب در شرایطی است که تبریزی تنها به دلایل فنی از لیست استقلال خط خورده است و او در طول هفته هیچ حاشیه انضباطی در جمع آبی پوشان نداشت.

٣ بازیکن در لیست مازاد استقلال
اما تصمیم بعدی این است که سرمربی استقلال به سه بازیکن جوان این تیم اعلام کرد که نیازی به آنها ندارد.
استراماچونی در ادامه فعالیت خود در شناخت بازیکنان استقلال در پایان تمرین امروز به رضا آذری، سینا خادم پور و امیرحسین کارگر، ٣ بازیکن جوان این تیم اعلام کرد که نیازی به آنها ندارد و آنها می‌توانند با حضور در باشگاه قرارداد خود را فسخ کنند.
این اتفاق در حالی است که آذری پیش از این هم از سوی استراماچونی در لیست مازاد استقلال قرار گرفته بود اما با وساطت مدیران باشگاه دوباره فرصت پیدا کرد که به تمرینات برگردد.
این تصمیم در حالی از سوی استراماچونی اتخاذ شده است که فرصت زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی نمانده است و معلوم نیست این بازیکنان چطور می‌توانند تیم جدید پیدا کنند.
استراماچونی پیش از این هم نام روح الله باقری و آرمین سهرابیان را در لیست مازاد استقلال قرار داده بود و مشخص نیست او چرا اینقدر راحت راضی به جدایی بازیکنان تیمش می شود.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=292895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر