2

آبروی رفته اروپایی‌ها با عمل به تعهدات بر می‌گردد

  • کد خبر : 293647
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

نماینده ساوه در مجلس گفت: ما به شرایط قبل از برجام بر خواهیم گشت تا اروپایی‌ها متوجه بدعهدی‌های خود شوند و به تعهدات خود عمل کنند.

نماینده ساوه در مجلس گفت: ما به شرایط قبل از برجام بر خواهیم گشت تا اروپایی‌ها متوجه بدعهدی‌های خود شوند و به تعهدات خود عمل کنند.

آبروی رفته اروپایی‌ها با عمل به تعهدات بر می‌گردد

افق انلاین ، محمد رضا منصوری نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی توسط ایران در مقابله با بد عهدی‌های اروپایی‌ها، اظهارداشت: برخلاف آمریکا و اروپایی‌ها، ایران تمام تعهدات خود را در برجام انجام داد و ما با اجرای گام سوم، بد عهدی آنها را به همه جهانیان ثابت می‌کنیم که اگر کسی بدعهدی کرد و به تعهدات خود عمل نکرد، ما کشور دست و پا بسته‌ای نیستیم که بایستیم و نظاره‌گر باشیم.

وی افزود: ما به شرایط قبل از برجام بر خواهیم گشت تا آنها متوجه بدعهدی‌های خود شوند و این حقی که در اختیار همه مردم ایران بوده را دوباره اعاده خواهیم کرد و آن موقع است که آنها بایستی دوباره به پای میز مذاکره بیایند و به تعهدات خود عمل کنند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به این نتیجه رسیدیم که اروپا واقعاً هیچ قدرتی ندارد و بدون اجازه آمریکا هیچ کاری انجام نمی‌دهد و این ضعف جایگاه اروپا را در دنیا نشان داد و آنها اگر بخواهند آبرو و حیثیت رفته خود را بازگردانند بایستی به تعهدات خود عمل کنند.

منصوری با تأکید بر اینکه فشار آمریکا، فشاری بوده که به هویت اروپایی‌ها آورد و آنها را در دنیا بسیار منزوی‌تر می‌کند، بیان کرد: اروپایی‌ها با عمل نکردن به تعهدات خود ثابت کردند قدرتی برای عمل به آن ندارند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=293647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر