1

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده / چرا پژو ۲۰۶ دوباره گران شد؟

  • کد خبر : 297925
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

فعال بازار خودرو گفت: قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که ۲۰ روز پیش ۸۹ میلیون تومان بود امروز ۱۰۰ میلیون یا پژو ۲۰۰۸ که دو هفته قبل ۲۹۵ میلیون تومان بود امروز ۳۱۰ میلیون معامله می‌شود و پیش‌بینی این است که شیب افزایش قیمتی طی ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده / چرا پژو ۲۰۶ دوباره گران شد؟

فعال بازار خودرو گفت: قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که ۲۰ روز پیش ۸۹ میلیون تومان بود امروز ۱۰۰ میلیون یا پژو ۲۰۰۸ که دو هفته قبل ۲۹۵ میلیون تومان بود امروز ۳۱۰ میلیون معامله می‌شود و پیش‌بینی این است که شیب افزایش قیمتی طی ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد

افق آنلاین ، حسین سعیدی در خصوص بازار خودرو گفت: به دلیل عرضه کم از سوی خودروسازها و سرمایه‌گذاران، شاهد شیب ملایم افزایش قیمت‌ها هستیم. خودروهایی مانند ساندرو، پژو ۲۰۰۸ و سوزوکی که دیگر تولید نمی‌شود و هر روز تعداد آنها کاهش می‌یابد خودروهای دیگر نیز مانند پژو ۲۰۶ و دنا نیز کارخانه عرضه آن را به حداقل رسانده است. به طور مثال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که ۲۰ روز پیش ۸۹ میلیون تومان بود امروز ۱۰۰ میلیون  یا پژو ۲۰۰۸ که دو هفته قبل ۲۹۵ میلیون تومان بود امروز ۳۱۰ میلیون معامله می‌شود و پیش بینی این است که شیب افزایش قیمتی طی ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد زیرا هیچ برنامه‌ای برای تغییر در این روند تولید و عرضه خودرو اعلام نشده است.

  وی افزود: خودروهای کمتر از ۱۰۰ میلیون نیز به شدت تحت تاثر اظهارات مدیران است به طوریکه دلال‌ها و سرمایه‌گذاران شروع به خرید پژو و پراید کرده‌اند به طوری‌که قیمت پراید ۱۱۱ پس از صحبت‌های وزیر مبنی بر توقف تولید آن به ۴۸ میلیون تومان رسید و حتی با وجود تزریق خودروهای ناقص باز هم نتوانسته قیمت‌ها را تعادلی کند.

این فعال بازار خودرو در خصوص خودروهای بالای ۳۰۰ میلیون تومان و وارداتی گفت: معامله در این رنج قیمتی انگشت شمار است، از طرف دیگر مشکلات تامین قطعه باعث شده که نمایندگی‌های رسمی به هر بهانه‌ای که شده از سرویس‌دهی شانه خالی کنند به طور مثال نگین خودرو نمایندگی رسمی رنو اعلام کرده اگر خودرویی در عرض یکسال برای امور گارانتی مراجعه نکند دیگر تعهدات خود را انجام نمی‌دهد در حالیکه این خودروها گارانتی ۵ ساله دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خودروسازها به دلیل تحریم، قطعه را مستقیم به ایران نمی‌فرستند نمایندگی‌ها مجبور هستند از دبی نیاز مشتری را تامین کنند که هزینه را چند برابر می‌کند؛ به همین جهت نمایندگی به هر بهانه به دنبال شانه خالی کردن از تعهدات هستند.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=297925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر