2

آغاز طرح امداد نوروزی ایران خودرو از ۲۸ اسفندماه

  • کد خبر : 29973
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور رفاه حال مسافران نوروری ، طرح بازدید قبل از سفر و امداد نوروزی را به اجرا درمی آورد .

به گزارش ایکو پرس ،علی نمکین قائم مقام خدمات پس از فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت :  ‌طرح بازدید قبل از سفر از دهم اسفند ماه آغاز شده و مشتریان ایران خودرو می‌توانند تا بیستم اسفندسال جاری به نمایندگی‌های منتخب شرکت ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

وی اظهارداشت : در این طرح ۳۶۵ نمایندگی منتخب آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند و خودروهای تولیدی سال ۱۳۸۰ به بعد مشمول این طرح است ، هم‌چنین برای رفاه حال دارندگان محصولات ایران خودرو ،  درصورت تعویض قطعه اجرت کار با ۵۰ درصد تخفیف اعمال می شود .

قائم مقام خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص اجرای طرح امداد نوروزی  ایران خودرو  گفت: افزود: طرح امداد نوروزی از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۰  آغاز و تا  ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۱ ادامه خواهد داشت. در این طرح بالغ بر ۵۰۰ نمایندگی به صورت کشیک مشارکت خواهند داشت که ۲۴۲ نمایندگی برای رفاه حال مشتریان به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد

نمکین تشریح کرد: سبد ویژه قطعات نیز برای نمایندگی­ها در ایام نوروز تدارک دیده شده که نمایندگان کشیک در ارائه خدمات نوروزی با مشکل کمبود قطعه مواجه نشوند، در عین حال سیستم امداد ویژه قطعه ایساکو نیز آمادگی دارد در کمترین زمان ممکن نسبت به تامین اقدام کند.
وی در پایان گفت:  با هماهنگی  انجام شده با شرکت امداد خودرو ایران سعی خواهیم کرد بهترین خدمات را دراسرع وقت به مسافران نوروزی ارائه دهیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر