به گزارش افق آنلاین ، علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی فردا بسیار مهم است و به شخصه با توجه به شرایطی که داشتم برای من مهم تر است. سعی کردیم در دو هفته گذشته نهایت دقت را داشتیم تا حس وحدت و دوستی را بین بازیکنان زیاد کنیم تا از این طریق به نتیجه فنی و تاکتیکی خوبی برسیم. این عامل باعث می‎شود در ادامه مسابقات نتایج بهتری بگیریم.

وی در ادامه افزود:سعی کردیم در این تعطیلات نقاط ضعف خودمان که از آنجا ضربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر خوردیم، برطرف کنیم. به تیم جواد نکونام و سعید آذری خوش آمد می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی باشیم و در نهایت با سعی و تلاش بچه‌ها به برد برسیم. باید اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم و با روح جنگندگی بالایی که داریم به موفقیت برسیم.

وی تصریح کرد:.  در سه هفته آخر خیلی ناراحت بودم. خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نگرفتیم به خاطر همین به بازیکنان یاد دادم که بازی قشنگ امتیاز ندارد. همیشه بازی ایران و استرالیا را برای بازیکنان مثال می‌زنم. آن موقع ۴۵ میلیون نفر بودیم. برای آن جمعیت اصلا کیفیت مهم نیست می گویند نتیجه را بگیر و بعد از بیست سال برویم جام جهانی. خیلی از بازیکنان نیاز نبود زیبا بازی کنیم و من سعی کردم در این ده روز اصول حرفه ای را به بچه ها یاد بدهم.

او درباره کنار گذاشتن دو بازیکن از ترکیب تیم ذوب آهن گفت:” ما جلسه هیات مدیره مان سه ساعت طول کشید. شما وقتی احساس لغزش بهتان دست می دهد میدان برای برخی باز است که بتوانند لطمه بزنند. من با منتقدانم منطقی برخورد می کنم. اگر بتوانم با تیمم به نتیجه برسم جواب منتقدان را دادم و اگر نه بیشتر تلاش کنم. زندگی من براساس تلاش و دعای پدر و مادرم است. طبیعی است که منصوریان با هزار آرزو اصفهان را انتخاب کرده با وجود انتخاب های خوب دیگری که داشت. من خودم بعد از استقلال نیاز به استراحت داشتم و بعد از آن وقتی ذوب به من پیشنهاد داد بحث مالی نداشتم . دوست داشتم اصفهان را تست کنم و می خواستم با ذوب آهن کار کنم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص شرایط تیمش گفت: من یک تیم آسیب خورده را گرفتم و با کمک باشگاه توانستیم از این مقطع سخت رد شویم. به عنوان یک سرمایه ایرانی این شانس را خواستم که بتوانم ذوب را به اوج برسانم و و تمام تلاشم را می کنم از این بحران رد شویم.

وی درباره خروجی جلسه با هیات مدیره گفت: من تعهد کردم در ۵ بازی ۱۰ امتیاز بیاورم. این یک بخش از آن بیزینس فوتبال است و بخش دیگری شما باید اعتبار خودتان را هم ببینید.

وی درباره محروم و مصدومان تیمش و شرایط خلعتبری گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما چند بازیکن ما مصدومیت جزیی دارند. چند بازیکن ما هم در مرز محرومیت قرار دارند که باید مراقب باشند. درباره خلعتبری باید بگویم که ما او را همیشه داریم. او یا داخل زمین می‌رود یا اینکه بهترین ژوکر فوتبال ایران است. مثل بازی با شاهین که در تعیین شرایط بازی او نقش اول را دارد.

برنا