3

قربانی سی و چهارم و رکوردی جدید برای مسی

  • کد خبر : 301046
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

لیونل مسی دیشب در هفتصدمین بازی خود با پیراهن بارسلونا رکورد دیگری در چمپیونزلیگ ثبت کرد و دورتموند به سی و چهارمین تیمی تبدیل شد که در این رقابتها از او گل خورده است.

به گزارش “ورزش سه”، در دیدار دیشب بارسلونا و بوروسیا دورتموند که در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ برگزار شد و با پیروزی ۳-۱ بارسلونا به پایان رسید لیونل مسی هفتصدمین بازی خود را با پیراهن تیم کاتالان انجام داد. ولی مسی در این بازی گلزنی هم کرد تا علاوه بر این، یک رکورد دیگر هم در چمپیونزلیگ به ثبت برساند.

بوروسیا دورتموند دیشب به سی و چهارمین تیمی تبدیل شد که در لیگ قهرمانان از مسی گل خورده است. او به این ترتیب از اسطوره‌هایی مثل رائول و کریستیانو رونالدو پیشی گرفت و رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد.

مسی در دقیقه ۳۳ پاس لوئیس سوارز را به گل تبدیل کرد تا دومین گل خود در فصل جاری چمپیونزلیگ را به ثمر برساند. دورتموند در بازی دیشب به سی و چهارمین قربانی مسی در تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد. تا کنون هیچ بازیکن دیگری در تاریخ این رقابتها نتوانسته به سی و چهار تیم مختلف گلزنی کند.

مسی تا پیش از بازی دیشب این رکورد را با رائول و کریستیانو رونالدو شریک بود که هر کدام توانسته بودند مقابل سی و سه تیم مختلف در این رقابتها گلزنی کنند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر