4

پرواز آنچلوتی به انگلیس برای مذاکره با اورتون

  • کد خبر : 302589
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

کارلو آنچلوتی مربی سابق ناپولی ظرف ۲۴ساعت آینده به انگلیس پرواز خواهد کرد تا با باشگاه اورتون برای پر کردن جای خالی پست سرمربی‌گری این تیم مذاکره کند.

به گزارش روزنامه سان، کارلو آنچلوتی مربی سابق ناپولی ظرف ۲۴ساعت آینده به انگلیس پرواز خواهد کرد تا با باشگاه اورتون برای پر کردن جای خالی پست سرمربی‌گری این تیم مذاکره کند.

به گزارش افق انلاین ، درحالیکه در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال بالای منصوب شدن کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق ناپولی که اخیرا از این تیم اخراج شده، به عنوان سرمربی جدید آرسنال مطرح شده بود روزنامه انگلیسی سان مدعی شد اورتون شانس بیشتری برای استخدام کارلتو داشته و او ظرف ۲۴ ساعت آینده به انگلیس پرواز خواهد کرد تا با مدیران این باشگاه مذاکره کند.

بر اساس این گزارش، قرار است فرهاد مشیری مالک باشگاه اورتون و بیل کن‌رایت رئیس این باشگاه با آنچلوتی مذاکره کرده و درباره شرایط دو طرف برای استخدام او به عنوان جانشین مارکو سیلوا، سرمربی اخراج‌شده اورتون به توافق برسند.

سان مدعی است آرسنال در حال حاضر در موقعیتی که بتواند با کارلتو مذاکره کند نیست. آنچلوتی اما مایل است هر چه سریعتر سکان هدایت یک تیم را بدست بگیرد و به همین دلیل قصد ندارد بیش از این منتظر آرسنال بماند تا این تیم لندنی درباره گزینه مد نظر خود برای جانشینی اونای امری به تصمیم برسد.

سان همچنین اشاره می‌کند که آرسنال گزینه‌های دیگری مثل میکل آرتتا، دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی و پاتریک ویرا را هم در نظر دارد و به نظر می‌رسد به اندازه اورتون مشتاق استخدام آنچلوتی نیست.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=302589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر