0

به زودی تکلیف تمام متقاضیان مسکن روشن شود

  • کد خبر : 30521
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۵

خوشحالم که در آستانه نوروز تعدادی از هموطنانم صاحب مسکن می‌شوند.

رییس‌جمهور ابراز امیدواری کرد که به زودی تکلیف تمام متقاضیان مسکن روشن شود و بویژه در تهران شاهد کمبود مسکن نباشیم. محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز به شهر جدید پردیس سفر کرده است، در مراسم افتتاح چهار هزار واحد مسکونی مسکن مهر ضمن تبریک عید نوروز به مردم این شهر، گفت: خوشحالم که در آستانه نوروز تعدادی از هموطنانم صاحب مسکن می‌شوند.

افق نیوز – وی با بیان اینکه “این پروژه‌های مسکن مهر بخشی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن مردم است که با کمک سازندگان و خود مردم انجام می‌شود” گفت: برای تهران برنامه‌های بسیار گسترده‌ای وجود دارد و امیدوارم به زودی هیچ متقاضی مسکنی نباشد که تکلیف او روشن نشده باشد و مسکن به او تعلق گرفته باشد و امیدوارم طوری شود که در تهران شاهد فشار کمبود مسکن نباشیم.

پیش از سخنان رییس‌جمهور، نیکزاد ـ وزیر راه و شهرسازی ـ نیز اظهار کرد: در تهران ۳۰۵ هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است که بخش‌هایی از این واحدها امروز در شهرهای پاکدشت، پردیس و اندیشه به افتتاح رسیده است. ۶۴ هزار واحد از این تعداد در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت، ۳۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت و ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در دست ساخت است و همچنین ۱۴۱ هزار واحد در شهرهای جدید پردیس، پرند و اندیشه و ۶۰ هزار واحد در بافت فرسوده ساخته خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های خوبی نیز در سال ۹۱ افتتاح خواهیم کرد و تلاش داریم که مرحله اول واحدهای مسکن مهر در پردیس تا نیمه اول سال آینده افتتاح شود.

استاندار تهران نیز در این سفر، محمود احمدی‌نژاد را همراهی کرده است.

رییس‌جمهور پس از افتتاح این واحدهای مسکونی از چند واحد آن بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر