1

یارانه معیشتی برخی شهروندان در مرحله دوم هنوز پرداخت نشد

  • کد خبر : 305694
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

علی رغم تأکید ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی مبنی بر پرداخت یارانه معیشتی به تمام افرادی که در دور اول یارانه دریافت کرده اند، یارانه معیشتی تعدادی از مردم در دور دوم علی رغم دریافت در دور اول هنوز پرداخت نشده است.

یارانه معیشتی برخی شهروندان در مرحله دوم هنوز پرداخت نشد

به گزارش افق انلاین ، دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (۱۰ دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

بر این اساس خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت کردند.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی پیشتر با بیان اینکه حدود ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار کد رهگیری دریافت کرده‌اند، افزود: از این میان، وضعیت ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ خانوار بررسی شد که برای ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار یعنی ۱ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۹۰ نفر پیامک ارسال و اعلام شد که یارانه معیشتی ۲ ماه آن‌ها یکجا به حسابشان واریز خواهد شد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: اگر هموطنانی هستند که یارانه معیشتی مرحله اول را دریافت کرده‌اند، اما در مرحله دوم این مبلغ به حسابشان واریز نشده، باید با مراجعه به بانک موضوع را پیگیری کنند، چون یارانه معیشتی هیچ خانواری در مرحله دوم قطع نشده است.

در حالی طبق اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تمام هموطنانی که در دور اول یارانه معیشتی دریافت کرده اند در دوره دوم هم دریافت کرده اند، که بررسی ها نشان می دهد، برخی مردم از جمله بازنشستگان که در دوره اول یارانه معیشتی دریافت کرده اند در دور دوم هنوز این یارانه را دریافت نکردند و با مراجعه بانک متوجه شدند که مشکلی در حساب بانکی آنها وجود ندارد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=305694

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر