2

وزارت  صنعت از حیث  ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است

  • کد خبر : 306095
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

وزیر صمت درباره اجرای حکم ماده ۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: وزارت صنعت از حیث ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است.

وزیر صمت درباره اجرای حکم ماده ۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: وزارت صنعت از حیث ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است.

Image result for ‫رضا رحمانی‬‎

به گزارش افق آنلاین ، رضا رحمانی در جلسه شورای گفت و گوی دولت  و  بخش خصوصی  در رابطه با اجرای حکم ماده ۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار  و آیین نامه اجرایی آن مبنی بر تشکیل کمیته ساماندهی مراجعه نمایندگان دستگاه‌های ا جرائی به واحدهای تولیدی و راه‌اندازی سامانه مربوط گفت: تحلیل  معاونت ریاست جمهوری این بود که موضوع مذکور  فرا بخشی شود و از موضع حاکمیتی این موضوع مدیریت شود.

وی با باین اینکه البته کمیته مربوطه تشکیل نشد، اضافه کرد: وزارت  صنعت از حیث  ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است؛ برای  این کار اراده فرا بخشی لازم است و باید همه دستگاه‌ها پنجره واحد را بپذیرند .

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: پیشنهاد من این است که امروز یکی از راه‌های مقابله با تحریم  از لحاظ اقتصادی تسهیل امور است  و لذا ماده ۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار اهمیت دارد و  لذا اگر مانعی در اجرا است بیان کنند و از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و آن را ضروری می‌دانیم.

رحمانی  بیان داشت: بنابراین پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در معاونت ریاست جمهوری برای بررسی این موضوع ایجاد شود زیرا معمولا یک سری موانع بوکراسی و کارشناسی در این مساله وجود دارد  اما مشکل جدی نداریم و ما حتما  در اجرا هم امکانات را فراهم می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=306095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر