2

تیم فوتبال امید با قبلی‌ها متفاوت است/ شانس المپیکی شدن داریم

  • کد خبر : 306121
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

کارشناس فوتبال ایران گفت: تیمی که با هدایت حمید استیلی به مصاف حریفان خواهد رفت با دیگر تیم‌های امید تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

تیم فوتبال امید با قبلی‌ها متفاوت است/ شانس المپیکی شدن داریم

کارشناس فوتبال ایران گفت: تیمی که با هدایت حمید استیلی به مصاف حریفان خواهد رفت با دیگر تیم‌های امید تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

افق انلاین ، بیژن طاهری در خصوص شرایط تیم امید ایران گفت: در دوره ای که خود من با غلام پیروانی در کادر فنی تیم امید بودیم بازیکنان خوبی داشتیم اما مشکلاتی به وجود آمد که نتوانستیم به المپیک راه پیدا کنیم. اعتقاد دارم این تیم امید با تیم های گذشته متفاوت است و فکر می کنم این تیم با حمید استیلی بتواند به المپیک راه پیدا کند تا طلسم ۴۴ ساله شکسته شده و مردم بعد از گذشت سال ها بازی های تیم امید را در المپیک شاهد باشند.

مربی سایپا ادامه داد: با توجه به اینکه هیچ کس به اندازه استیلی از تیم شناخت نداشت بهترین گزینه برای هدایت تیم امید خود استیلی بود. بازیکنان کاملا او را می شناختند علاقه عجیبی به او پیدا کردند و این دوستی و وحدتی که بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده بود شرایطی را فراهم آورد که بازیکنان هم از انتخاب استیلی به عنوان سرمربی رضایت کاملی داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم امید امسال چند بازی تدارکاتی خوب انجام داد، اردوهای مناسبی برگزار کرد و اعتقاد  دارم این تیم می تواند به المپیک راه پیدا کند.

طاهری در پاسخ به این سوال که چند درصد به موفقیت تیم امید خوشبین هستید، گفت: این امید نسبت به سال های گذشته مطمئن تر و شرایط بهتری دارد. بازیکنان آن از لحاظ فنی در سطح بالایی هستند، خط حمله بسیار خوبی دارد  و درست برخلاف سال های گذشته چند لژیونر خوب هم در این تیم حضور دارند که این مساله باعث خواهد شد همه به موفقیت این تیم امیدوار باشند.

مربی سایپا در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال سایپا تهران هم گفت: پس از اینکه ۵ روز بازیکنان به استراحت پرداختند تمرینات مان آغاز شده و خود را آماده شروع لیگ می کنیم. ما باید برای نیم فصل دوم تیم خود را تقویت کنیم و به همین خاطر با چند بازیکن صحبت کردیم.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از سایپا جدا خواهد شد یا خیر، گفت: باید ببینیم ورودی هایمان چه تعداد خواهد بود و بعد درباره خروجی ها تصمیم بگیریم.

مربی سایپا در پایان و در خصوص حضور دو بازیکن سایپا در تیم امید گفت: حدود ۱۱ بازیکن از تیم سایپا به تیم امید دعوت شده بودند که برای انتخاب نهایی تنها دو بازیکن ما در تیم امید باقی مانده که آرزو می کنم این دو بازیکن در تیم امید عملکرد مفیدی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=306121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر