2

تیم یوونتوس جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا را کسب کرد

  • کد خبر : 30653
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا از سه شنبه شب با دیدار تیم‌های یوونتوس و میلان آغاز شد.

تیم یوونتوس با برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل میلان جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا را کسب کرد.

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا از سه شنبه شب با دیدار تیم‌های یوونتوس و میلان آغاز شد.

یوونتوس که در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک میلان را شکست داده بود، سه شنبه شب در ورزشگاه المپیک تورین به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل صدرنشین مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا دست یافت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت به برتری ۴ بر ۳ دست یابد.

برای یوونتوس در این بازی خانگی الساندرو دل پیرو (۲۸) و میرکو ووچینیچ (۹۶) گل زدند و گل‌های تیم میلان نیز توسط جمال مصباح (۵۱) و ماکسی لوپز (۸۱) به ثمر رسید.

مهر -بدین ترتیب تیم فوتبال یوونتوس جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا را بدست آورد. دیگر تیم فینالیست این دوره از مسابقات امشب و پس از برگزاری دیدار برگشت تیم‌های ناپولی و سیه‌نا مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر