2

«پپ گواردیولا»:لیونل مسی برترین بازیکن کره زمین است

  • کد خبر : 30669
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

گواردیولا ادامه داد: واقعا این یک موهبت بزرگ است که بارسا از وجود لیونل بهره می گیرد و می تواند تا سال های سال از بازی اش لذت ببرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: برای آن دسته از ستارگان که می خواهند جای لیونل مسی را بگیرند، متاسفم. زیرا او برترین بازیکن کره زمین است.

خبرگزاری فارس: گواردیولا: مسی برترین بازیکن کره زمین است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از کانال پلاس، «پپ گواردیولا» که شب گذشته تیمش به برتری ۵ بر ۳ مقابل گرانادا از هفته بیست و نهم لالیگا اسپانیا رسید، اظهار داشت: خیلی ساده بگویم لیونل مسی بازیکنی کاملا متفاوت با بقیه بازیکنان دنیا است. ما بسیار به خود می بالیم او را در اختیار داریم. بازیکنی که همه کار در زمین برای موفقیت تیمش می کند و هر سه روز یکبار نیز گلزنی می کند.

مسئول فنی بارسا این اظهارات را پس از درخشش تازه مسی با هت تریکی که در این بازی داشت، بیان کرد.

او با لحن کنایه آمیزی خطاب به رقبایی همچون کریستیانو رونالدو و نیمار اظهار داشت: برای آن دسته از ستارگانی که به باور خود می خواهند جایگاه مسی را بگیرند، متاسفم. غافل از این که به خواسته خود نخواهند رسید . زیرا مسی برترین بازیکن سیاره زمین است.

گواردیولا ادامه داد: واقعا این یک موهبت بزرگ است که بارسا از وجود لیونل بهره می گیرد و می تواند تا سال های سال از بازی اش لذت ببرد.

در دیدار فوق برای کاتالان ها گلزنی از دقیقه ۴توسط ژاوی شروع شد. سپس لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی توانست در دقایق ۱۷، ۶۷ و ۸۶ سه گل بزند و هت تریک کند. دیگر گل آبی و اناری ها را کریستین تلو در دقیقه ۸۲ زد. در مقابل گرانادا هم بیکار نماند و در دقایق ۵۵، ۶۲و ۸۹ توسط ماینس، زیگورا(دو پنالتی) به گل رسید.

در دقیقه ۸۸ این مصاف دانیل آلوس مدافع برزیلی بارسا از زمین اخراج شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30669

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر