2

تضعیف شورای نگهبان توسط مسئولان ارشد دولت سبب خشنودی دشمنان می‌شود

  • کد خبر : 307487
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تضعیف ارکان نظام به‌ویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه‌های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است.

به گزارش افق آنلاین ، سید مصطفی میرسلیم در گفتگو با آنا،  با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت مبنی بر اینکه با یک جناح نمی‌توان کشور را اداره کرد، اظهار کرد: تضعیف ارکان نظام به‌ویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه‌های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است.

وی افزود: متهم کردن شورای نگهبان به عملکرد جناحی، از سوی کسانی که بیش از ۶ سال قوه مجریه را با تنگ نظری و تعصب جناحی اداره کرده و حتی مورد اعتراض هم جناحان خود قرارگرفته‌اند، کمال بی‌انصافی است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با ارائه راهکاری جایگزین برای جلوگیری از انتقادات صرف، تصریح کرد: آنها بهتر است به جای موضع‌گیری انتخاباتی و شفاهی، اسناد خود را تقدیم شورای نگهبان کنند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: دولتی که بیش از سه سال است سیاست‌های کلی ابلاغی انتخابات را معطل گذارده و لایحه قانونی جامع انتخابات را تدوین و تصویب آن را پیگیری نکرده حق ندارد مدعی ضعف‌های دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=307487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. حرمت امامزاده را متولی آن باید حفظ کند بعد بقیه, وقتی یه آدم بی نزاکت و بی ادبی مثل کدخدایی به خود اجازه میدهد بی ادبانه با رئیس جمهور اینگونه حرف بزند و جسارت کند دیگر چه جای گله گذاری امثال شم خواهد بود.حداقل کار این است که کدخدایی از مردم و ریاست جمهوری عذرخواهی کند و سپس استعفا دهد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر