1

هر طرفی که به ایران حمله کند به طور حتم دیوانه است

  • کد خبر : 30948
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱

اسرائیل دویست کلاهک هسته ای در اختیار دارد با این حال احساس امنیت نمی کند. حسن نیت و خاورمیانه عاری از سلاح کشتار جمعی بهترین راه است.

مهر به نقل روزنامه القدس العربی: “محمد البرادعی” گفت : حمله نظامی اسرائیل به ایران دیوانگی محض خواهد بود.

وی افزود: بعید می دانم که اسرائیل چنین کاری انجام دهد و هر طرفی که به ایران حمله کند به طور حتم دیوانه است و این کار سبب می شود که تهران با حمایت داخلی، منطقه ای و بین المللی روبرو شود.

البرادعی بیان کرد: اسرائیلی ها باید بدانند که اقدام نظامی علیه ایران نه تنها امنیت آنها را تقویت نخواهد کرد، بلکه آن را تضعیف می کند.

وی خاطر نشان کرد: اسرائیل دویست کلاهک هسته ای در اختیار دارد با این حال احساس امنیت نمی کند. حسن نیت و خاورمیانه عاری از سلاح کشتار جمعی بهترین راه است.

البرادعی بیان کرد: موضوع هنگامی قابل حل است که آمریکایی ها و ایرانی ها دور میز مذاکره بنشینند و راهی برای همزیستی با یکدیگر بیابند.

وی ذکر کرد: هر یک از طرفین می خواهد که دیگری چشمانش را بر روی وی ببندد در حالی که هر دو طرف باید اغماض کنند.گمان می کنم که تابستان بحرانی را در پیش داشته باشیم و سیاستهای داخلی سرنوشت ساز است.

البرادعی با اشاره به اوضاع داخلی کشورش گفت : اوضاع نا امید کننده است، زیرا مردم گمان می کردند که به سوی دموکراسی حرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: مردم هم اکنون به این باور رسیده اند که سپردن اوضاع به نظامیان در دوره انتقالی اشتباه بوده است و هم اکنون کشمکش واقعی میان ارتش و گروه اخوان المسلمین وجود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر