1

سیاست‌ جنگ طلبی ائتلاف عربی محکوم به شکست است / یمنی‌ها رویه جنگ را تغییر داده‌اند

  • کد خبر : 317637
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حملات گسترده متجاوزان سعودی به ۱۵۰ منطقه از یمن فرار رو به جلو برای سرپوش گذاشتن بر شکست های پی در پی است.

مرز یمن و عربستان

شهروز برزگر کلشانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حملات گسترده متجاوزان سعودی به ۱۵۰ منطقه از یمن طی چند روز گذشته، گفت:  شاید در نگاه اول حملات هوایی به یمن راه برتری نظامی را برای متجاوزان باز کند اما نتیجه آن پیروزی نهایی نیست.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ائتلاف عربی نتوانسته بر روی زمین دستاوردهای خاص نظامی در یمن بدست بیاورد که این موضوع شکست بزرگی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه با گذشت چند سال از بحران یمن، امروزه شاهد تقویت نیروهای نظامی این کشور هستیم، ادامه داد: به عبارتی در چند وقت گذشته شاهد پرواز پهپاد ها و موشک های یمنی بر فراز عربستان هستیم که بیانگر تغییر رویه جنگ است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سردرگمی در میان فرماندهان نظامی متخاصم مشهود است، تصریح کرد: در واقع توانایی نظامی عربستان و همپیمانانش وابسته به آمریکا و دیگر کشورها است از این رو چنین موضوعی موجب شده نظامیان این کشور نتوانند آنچنان که باید در عرصه مبارزه حضور داشته باشند و دستاورد نظامی حاصل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست‌های جنگ طلبی و شتاب‌زده عربستان موجب شده این کشور شکست های پی در پی روبرو شود که باتلاق یمن محسوس ترین آن برشمرده می شود.

 جنگنده های رژیم متجاوز سعودی طی پنج روز اخیر بیش از ۱۵۰ بار مناطق مختلف به ویژه استانهای مارب و الجوف را بمباران کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=317637

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر