1

زمان توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه داوطلبان آ‍زمون مهندسی فناوری ارشد دانش گاه علمی کاربردی

  • کد خبر : 32033
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶

داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از کارت ورود به جلسه آزمون خود پرینت تهیه کنند.

‘رجبعلی برزویی’ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: پذیرش اولین دوره دانشجوی تحصیلات تکمیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امسال عملی می شود و دوره های مهندسی فناوری ارشد که معادل دوره های کارشناسی ارشد هستند، از مهر ماه راه اندازی خواهند شد.

وی گفت: پذیرش دانشجویان اولین دوره مهندسی فناوری ارشد علمی کاربردی در ۱۶ رشته صورت می گیرد که بیش از شش هزار نفر برای رقابت در آزمون این رشته ها ثبت نام کرده اند.

برزویی تاریخ توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه داوطلبان آ‍زمون مهندسی فناوری ارشد علمی کاربردی را از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه ذکر کرد و گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از کارت ورود به جلسه آزمون خود پرینت تهیه کنند.

وی یادآور شد: با توجه به آنکه پذیرش دانشجوی مهندسی فناوری ارشد علمی کاربردی به صورت نیمه متمرکز صورت می گیرد، افراد پس از موفقیت در آزمون کتبی باید برای گزینش نهایی و شرکت در مصاحبه به مراکز علمی کاربردی محل قبولی خود نیز مراجعه کنند.

آزمون دوره مهندسی فناوری ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود و شروع کلاس های درس پذیرفته شدگان این دوره ها از مهر ماه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر