4

حاج قاسم سلیمانی و نیروهایش خنثی کننده توطئه‌های ریز و درشت صهیونیست‌ها در منطقه بودند

  • کد خبر : 321528
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۳:۱۷

منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی و نیروهایش خنثی کننده توطئه‌های ریز و درشت صهیونیست‌ها در منطقه بودند گفت: حاج قاسم سلیمانی در روز قدس امسال همراه ما نیست، اما یادآوری خدماتی که او در حق جبهه مقاومت داشته است آرامش بخش دل‌های ماستٰ.

محمدصالح جوکارمحمد صالح جوکار اظهار کرد: اهمیت روز قدس امسال به مراتب نسبت به سالیان گذشته بیشتر است چرا که امروز صهیونیست ها و آمریکا در شکننده ترین شرایط ممکن به سر می برند.

وی افزود:‌ درست است که امسال راهپیمایی روز قدس را به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در کشورمان نخواهیم داشت اما قلب ها و ذهن های همگی ما در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با ملت مظلوم فلسطین است.

منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در روز قدس امسال همراه ما نیست اما یادآوری خدماتی که او در حق جبهه مقاومت داشته است آرامش بخش دل های ماستٰ‌ تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی و نیروهایش خنثی کننده توطئه های ریز و درشت صهیونیست ها در منطقه بودند و اطمینان داریم که مسیر مقاومت ملت های آزاده منطقه غرب آسیا از این پس نیز با شتاب بیشتری نسبت به گذشته به پیش خواهد رفت.

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=321528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر