2

صالحی‌امیری: هیچ دلیل خاصی برای عدم برگزاری المپیک توکیو نیست

  • کد خبر : 324693
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: آنچه تا دیروز قطعیت دارد برگزاری المپیک توکیو در ۳ مرداد ۱۴۰۰ در توکیو است.

صالحی‌امیری: هیچ دلیل خاصی برای عدم برگزاری المپیک توکیو نیست

به گزارش افق آنلاین ، رضا صالحی‌امیری در حاشیه مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزار نشدن المپیک توکیو گفت: آنچه تا دیروز قطعیت دارد برگزاری المپیک در ۳ مرداد ۱۴۰۰ در توکیو است. هیچ دلیل خاصی برای عدم برگزاری نیست اگر کرونا تشدید شود حتی بیشتر از موج اول و دارویی کشف نشود ممکن است شکل برگزاری را با رعایت پروتکل‌ها تغییر دهند مثلا بدون حضور تماشاگر.

وی در مورد استخدام ورزشکاران افزود: دولت مصوبه‌ای در این خصوص دارد که پیگیری با وزارت ورزش است و با فراز و نشیب در حال پیگیری است برخی دستگاه‌ها تمکین کردند ولی برخی نه. با استخدام تعدادی از قهرمانان المپیک و حهان و آسیا نسل جدیدی را شناسایی می‌کنیم. برنامه داریم تا آنها را جذب و آموزش دقیق ببینند و نسل آینده کمیته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: آنچه امروز اتفاق افتاد نقطه عطف تاریخی است که ورزش قهرمانی در تاریخ ایران تباری دارد که نسل جدید باید بداند.

وی ادامه داد: برای برقراری نسل دیروز و امروز این تالار مشاهیر راه اندازی شد تا این پیام را به نسل جدید منتقل کنیم تا بدانند که چه افتخاراتی توسط قهرمانان کسب شده است. حدود ۲ هزار ۵۰۰ اثر در موزه ورزش وجود دارد و تلاش داریم تا در مکان دیگری موزه جدید راه اندازی کنیم. این پروژه تا پایان فروردین سال آینده تکمیل می‌شود.

صالحی‌امیری گفت: با همت خانواده فارسی پنج هزار عکس در حال اسکن است که این بانک اطلاعاتی از آثار ورزش کشور طی دهه‌های گذشته است. برای هر مشاهیر یک تندیس و یک ویترین اختصاص داده شده است.

حاشیه‌های افتتاح تالار مشاهیر ورزش| وعده صالحی‌امیری برای تقدیر از هاشمی‌طبا/ رونمایی از ۶۸ تندیس تا پایان فروردین ۱۴۰۰ + تصاویر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=324693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر