6

نماینده مجلس: داشتن اقتصاد پویا مستلزم ایجاد و توسعه شرکت های تعاونی است

  • کد خبر : 325114
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

 نماینده مردم شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی اولویت کاری خود را اشتغال زایی برشمرد و گفت : برای داشتن اقتصاد پویا و اشتغال خرد بهترین راه ایجاد و توسعه شرکت های تعاونی است .

نماینده مجلس: داشتن اقتصاد پویا مستلزم ایجاد و توسعه شرکت های تعاونی است

به گزارش افق انلاین ، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز  یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بم افزود: در جنگ اقتصادی پیش رو مدیران  ما باید سستی را کنار گذاشته و به گونه ای عمل کنند که متکی به دولت  نباشیم زیرا همگی از ظرفیت های شرق استان و پتانسیل های پیشرفت آن صحبت می کنیم  اما باید بدانیم که این ظرفیت ها توسط من و شما باید ایجاد شود.

وی ادامه داد: مدیران ما نقش بسزایی در پیشرفت شهرستان های شرقی استان کرمان دارند و خدا نکند از جمله مسئولان و مدیرانی باشیم که کارمان را با روزمرگی بگذرانیم.
نماینده مردم شرق استان کرمان اظهارداشت: برخی ادارات نیروهای آنها هیچ فعالیتی ندارند و باید از فرصت های موجود استفاده کنیم زیرا نمی توان با این روش مدعی بود که در مقابل زورگویی غرب و چپاول استکبار  خواهیم ایستاد.

نماینده مرد شهرستان های شرقی استان کرمان تاکید کرد: بعد از زلزله قریب به سه هزار کوچه خاکی در شهرستان بم وجود دارد که اگر روزی یک کوچه آسفالت شود باید ۱۰ سال منتظر بود که انتظار می رود شهرداری با ایجاد ظرفیت های لازم از طریق مشارکت های مردمی یا موارد دیگر مشکلات موجود را حل کند

وی تصریح کرد: الگوی مناسب ما شهدا و رزمندگان هستند متاسفانه پمپاژ تبلیغاتی دشمن روی نسل جوان ما است تا جوانان ما را از آینده خود ناامید کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمام موضوعات فرهنگی،اخلاق و امنیتی ما به اشتغال مربوط است و نمی توان از کسی که گرسنه است توقع داشته باشیم که خدا را بپرستد یا کسی که اشتغال ندارد انتظار اختلاف خانوادگی نداشته باشیم .
وی توضیح داد: شهرستان های شرقی از ظرفیت های مناسبی در بحث کشاورزی، صنعت و اشتغال برخوردارند که باید با ورود در اقتصاد خرد از این ظرفیت ها استفاده کرد.
غضنفرآبادی عنوان کرد: امروزه دغدغه همه ما باید رفع مشکلات مردم باشد هیچ اولویتی برای من جز اشتغال مردم و عمران و زیرساخت های لازم برای اشتغال وجود ندارد.

نماینده مرد شهرستان های شرقی استان کرمان تاکید کرد: بعد از زلزله قریب به سه هزار کوچه خاکی در شهرستان بم وجود دارد که اگر روزی یک کوچه آسفالت شود باید ۱۰ سال منتظر بود که انتظار می رود شهرداری با ایجاد ظرفیت های لازم از طریق مشارکت های مردمی یا موارد دیگر مشکلات موجود را حل کند.
وی در پایان از زحمات حبیب الله نیکزادی پناه نماینده دوره قبل مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به پاس فعالیت ها و پیگیری هایی که در طول چهار سال خدمت رسانی انجام داده بودند قدردانی کرد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق کرمان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=325114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر