2

ترامپ:جو بایدن ضریب هوشی پایینی دارد/انتقاد دوباره ترامپ از برخی رسانه های آمریکا، بایدن و اوباما

  • کد خبر : 325129
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

ترامپ تاکید کرد نمی توان خدمات بهداشت و درمانی نامحدود به مهاجران غیر قانونی ارائه کرد . این امر باعث فروپاشی نظام ما می شود .

ترامپ:جو بایدن ضریب هوشی پایینی دارد

به گزارش افق انلاین ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: اکثریت عمده (شهروندان) ساکت هنوز زنده هستند و حالشان خوب است. ما در این انتخابات پیروز خواهیم شد. هیچ کس نمی خواهد فردی با ضریب هوشی پایین، مسئول اداره کشور باشد، جو بایدن خواب آلود مطمئنا ضریب هوشی کمی دارد.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از جو بایدن، رقیب بالقوه وی در انتخابات ریاستانتقاد ترامپ از بایدن درباره سیاست های خدمات درمانی برای مهاجران جمهوری آینده انتقاد کرد.
ترامپ در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: جو بایدن فاسد تایید کرده است که خدمات بهداشت و درمانی نامحدود به مهاجران غیر قانونی ارائه خواهد داد. این امر باعث فروپاشی نظام ما می شود و میلیونها نفر را به آمریکا می کشاند.

انتقاد دوباره ترامپ از برخی رسانه های آمریکا، بایدن و اوباما
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت از حمله به نیروهای آمریکایی در افغانستان اطلاعی نداشته است.
ترامپ در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: هیچکس، از جمله مایک پنس معاون اول و یا مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید، به من درباره حمله ای که گفته می شود از سوی روسیه به نیروهای ما در افغانستان صورت گرفته چیزی نگفته است‎, گزارشی که نیویورک تایمز ، اخبار جعلی، از منبعی ناشناس آن را منتشر کرد. همه آن را رد می کنند، حملات زیادی علیه ما صورت نگرفته است….
هیچ کس به اندازه دولت ترامپ در مورد روسیه سختگیر نبوده است. با وجود جو بایدن فاسد و اوباما، روسیه فرصت خوبی پیدا کرد و بخش های مهم اوکراین را گرفت، هانتر (بایدن) الان کجاست؟ احتمالا این اقدام یک ترور شخصیتی دیگر توسط نیویورک تایمز است، درست مانند حقه ناموفقی که درباره روسیه انجام شد. منبع آنها کیست؟انتقاد ترامپ از بایدن درباره سیاست های خدمات درمانی برای مهاجران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=325129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر