1

رئالی‌ام ولی به خاطر مسی بازی‌های بارسا را می‌بینم

  • کد خبر : 325641
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

پدراک میاتوویچ به خاطر گلی که در فینال لیگ قهرمانان سال ۱۹۹۸ وارد دروازه یوونتوس کرد، برای همیشه در تاریخ رئال ماندگار شده است.

پدراک میاتوویچ بین سال های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ برای رئال بازی کرد و با گل او بود که رئال برای هفتمین بار و پس از ۳۲ سال قهرمان اروپا شد. انتقال جنجالی او از والنسیا به رئال سبب شده تا همچنان رابطه این دو باشگاه تیره و تار باشد.

میاتوویچ در دوران ریاست رامون کالدرون مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید بود و هنوز هم محبوبیتی خاص میان هواداران باشگاه مادریدی دارد.

 

 

 

 

میاتوویچ ۵۱ ساله در مصاحبه با رادیو “AM 590” فاش کرد که به خاطر لیونل مسی بازی های بارسلونا را تماشا می کند:« من رئالی ام و این بر کسی پوشیده نیست. تعصب خاصی هم به رئال دارم ولی از تماشای بازی های لیونل مسی خوشم می آید و فقط به خاطر اوست که بازی های بارسا را می بینم. روزی که او از فوتبال خداحافظی کند، دیگر رغبتی برای تماشای بازی های بارسلونا هم نخواهم داشت.»

 

میاتوویچ در مورد انتقادات اخیر به داوری ها و اینکه وی ای آر در خدمت باشگاه رئال مادرید است گفت:« معتقدم داوران وی ای آر هنوز خودشان هم نمی دانند که در چه صحنه هایی باید ورود کنند و در چه صحنه هایی این کار را انجام ندهند؛ چون پروتکل های مشخصی در این زمینه تعریف نشده است. رئال اگر قهرمان لالیگا شود، به خاطر داوری ها نیست بلکه به خاطر  ثبات بیشتر و جمع آوری امتیازات بیشتر نسبت به بارسلوناست.»

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=325641

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر