1

رویانیان:همه مسئول این شکست تلخ هستند؛ از کادر فنی گرفته تا بازیکنان

  • کد خبر : 32640
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۱

به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از علی پروین می‌خواهم در این موضوع دخالت و پادرمیانی کند و نتایج اخیر پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس درباره شکست ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل سایپا عنوان کرد: جا دارد به آقای تقوی سرمربی شایسته، آقای کوشا مدیرعامل باشگاه سایپا که متأسفانه استعفا داده و به بازیکنان سایپا که شاگردان خوبی برای مربی خود بودند تبریک بگویم. این برد حق سایپا بود.

وی افزود: بازیکنان سایپا با غیرت و جسورانه بازی کردند و شایستگی‌های خود را نشان دادند. این نتیجه شیرین برای سایپا به غیرت، تعصب و دوندگی بازیکنان این تیم برمی‌گردد. باید برای دومین بار به مدیریت، سرمربی و باشگاه بزرگ سایپا تبریک بگویم. ضمن اینکه نباید تلاش آقای مجید صالح و مربیان گذشته این تیم فراموش شود که اینطور خوب جوانان سایپا را سازماندهی کردند و تأثیراتش را اکنون می‌بینیم.

رویانیان ضمن ناراحتی شدید از نتیجه بدست آمده گفت: بازی تیم ما در خور شأن پرسپولیس نبود. همه مسئول این شکست تلخ هستند؛ از کادر فنی گرفته تا بازیکنان.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: به موقع برخورد مناسب را عوامل این شکست خواهم داشت اما فعلا به دنبال این هستیم شرایط تیم طوری شود تا بازی‌های حساس آینده را از دست ندهیم. فقط امیدوارم هواداران ما که روز گذشته ناراحت شدند در این شرایط به ما کمک کنند چون دغدغه اصلی من ناراحت هواداران است.

رویانیان در پایان به فارس گفت: به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از علی پروین می‌خواهم در این موضوع دخالت و پادرمیانی کند و نتایج اخیر پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر